vrijdag 23 november 2012

Max magnetische nagellak

Bij de Action zag ik iets liggen wat mijn aandacht trok. Dit komt bij mij regelmatig voor bij de Action haha. Mijn oog viel op magnetische nagellak, voor maar €1,49 per setje! Dit setje bestaat uit een magneetje en twee nagellakjes. Er zijn twee verschillende soorten magneetjes, de ene zorgt voor streepjes en de andere zorgt voor een sterretje. Jammer genoeg hadden ze bij ons alleen maar het streepje op dit moment, maar het zorgde er toch voor dat ik twee verschillende setjes meenam.


Het eerste setje bestaat uit twee rode lakken. Ik vond vooral de rode kleur met glitters heel mooi en dacht dat dit misschien een dupe is voor Catrice Marilyn & Me.



Jammer genoeg is de glitter bijna niet te zien. Je moet heel erg goed kijken. Ik vond dit een beetje een tegenvaller... Kijken hoe het gaat met het magneetje.



Dit is het magneetje. Let niet op mijn duimnagel, ik ben ergens achter blijven haken, gevolg: velletje en een stuk van mijn nagellak af. Het magneetje bevat een steuntje, maar deze is voor mijn nagels net iets te kort. Mijn nagels zijn namelijk best bol, waardoor het magneetje alsnog op mijn versgelakte nagels terecht komt. Wat ik doe, het steuntje boven mijn nagelriem plaatsen en mijn magneetje een beetje schuin houden.



Hier zie je dat ik het magneetje een beetje te schuin heb gehouden, waardoor op het onderste gedeelte van de nagel geen streepjes zijn verschenen. Hier moet je dus wel even goed naar kijken.


De lichtrode kleur is even donker als de andere kleur. Jammer dat er weinig verschil is tussen deze lakken, maar gelukkig vind ik het wel een mooie kleur.


Deze swatch is wel mooi gelukt, hier zie je ook heel goed het effect wat de magneet geeft. 


Het tweede setje bestaat uit twee verschillende kleuren. Een zilveren en een gouden lakje. Ik vind dit persoonlijke wel leuker, vooral omdat de andere twee kleuren uit het vorige setje zoveel op elkaar lijken.



Hier zie je ook weer mooi het effect, de magneet doet goed zijn werk. Het is wel belangrijk dat je een dikkere laag aanbrengt dan normaal, zodat de magnetische deeltjes goed kunnen verdelen in de lak. Hier merk je ook dat je lak wat stroperiger is dan een normale nagellak. Ik denk dat dit ook te maken heeft met het feit dat er magnetische deeltjes inzitten. Dit maakt het lakken wel wat moeilijker, maar met wat oefening lukt het prima. 


Ik vind de glitters in deze nagellak echt heel erg mooi. 


Dit krijg je als je een te dun laagje aanbrengt, je ziet bijna geen effect. Het is dus echt belangrijk dat je een tweede dikkere laag aanbrengt. 

Deze nagellaksetjes zijn in verschillende kleuren te koop met een van de twee magneetjes. Je merkt wel dat het kwastje kort is, waardoor het lakken heel anders is dan het lakken met bijvoorbeeld een Catrice nagellak. Toch vind ik hem niet te kort, je kunt er wel mee lakken, maar ik merk wel hoe meer ik ermee lak, hoe beter het lukt. Op de achterkant van de verpakking staat de gebruiksaanwijzing, als je deze opvolgt, krijg je een supermooi resultaat. Ik vind dit echt een budgettopper en ik ga zeker nog naar de andere setjes kijken! Ik ben namelijk ook heel erg benieuwd naar het stervormige magneetje. 

2 opmerkingen:

  1. Jammer, ik vind de finish van de lakjes ook niet erg mooi.
    Liefs, xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat kan, ik vind het ook niet de mooiste finish

      Verwijderen

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...