zondag 18 november 2012

Catrice NEONaturals

Catrice komt met een limited edition die bestaat uit contrasten, neonkleuren tegenover nudes. Neonkleuren om de saaie wintermaanden op te fleuren en nudekleuren voor de zakelijke gelegenheden.  Deze limited edition zal verkrijgbaar zijn vanaf half december. Het bijzondere van deze limited edition is dat het alleen maar uit nagellak bestaat. Nagellakliefhebbers kunnen hun hart ophalen bij deze limited edition. Benieuwd welke kleuren er in deze limited edition zitten?


Als eerste deze nail-art set. Hier zit een nail-art kwast in en 30 tip guides. Met deze tip guides kun je makkelijk een moon manicure maken bij jezelf. Bij een moon manicure wordt een half maantje op de nagels in een andere kleur gelakt dan de rest van de nagel. In deze nail-art set zitten ook nog styling tips. Hij zal verkrijgbaar zijn voor €3,59. Ik ben benieuwd naar het kwastje en zal in de winkel dit setje ook even goed bekijken. Ik vind bijna €4,- wel duur voor een kwastje en wat tip guides, omdat je heel vaak ook een ander kwastje hiervoor kunt gebruiken. Daarom weet ik nog niet zeker of ik deze zal kopen.

Als eerste de nudes. Ik zelf vind nude nagels altijd maar een beetje saai, maar soms moet je wel, omdat je bij bepaalde gelegenheden geen felle nagellak kan of mag dragen. Ik ga wel even kijken bij deze kleuren kijken, want soms zit er een hele mooie nude kleur tussen.

Be naturally crazy en Natural is calling

Makes me smile en Enjoy me

Have a good day en Be natural

Zo op de plaatjes zie ik geen interessante kleurtjes, maar misschien verandert mijn mening wel als ik ze in de winkel liggen.

Op naar de neonkleuren, ik hoop echt dat het neonkleuren zijn en niet gewoon felle kleuren. Neonkleuren vind je namelijk niet zomaar in de winkel, dus het zou geweldig zijn als dit echte neonkleuren zijn die je gewoon tijdelijk kunt kopen in de winkel. Als dit het geval is, dan vrees ik dat alle deze kleurtjes in mijn mandje belanden, gewoon omdat ik gek ben op neon!

Little miss sunshine en For bright guys

Mr. Brightside en Mrs. Brightside

Bright, brighter & brightest en The bright side of life

Deze kleuren trekken mij veel meer, ik vind Bright, brighter & brightest heel erg mooi, ik denk dat deze sowieso in mijn mandje gaat belanden. Ik ben benieuwd of ik op meer nagellakken verliefd raak als ik ze in de winkel zie.

Alle nagellakken zullen €2,69 per stuk gaan kosten. Welke lijn trekt jou meer, de nude- of de neonlijn?

4 opmerkingen:

  1. wat een mooie kleuren! de neon lijn vind ik het leukste :D liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik houd van felle kleuren, de neon lijn vin ik dus ook het mooist :D

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Volgens mij vinden de meeste deze lijn het leukste :)

      Verwijderen

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...