maandag 12 november 2012

Inspiratie: haar

Zelf kan ik niet zoveel met mijn haar, maar ik zie regelmatig kapsels die ik ook wil! Vandaag wil ik deze met jullie delen. Ik moet echt wat meer gaan oefenen, want ik wil deze ook zelf kunnen dragen.


Ik vind deze zoooo mooi gedaan! Zelf heb ik vaak een (donut)knot, maar deze valt in het niet bij deze.
Cute! Deze wil ik ook dragen, ik vind hem echt superschattig!

Mooi gedaan, vooral met die bloemetjes als accent.

Volgens mij is dit dezelfde als de bovenste, maar zie je hem nu van de zijkant. Ziet er echt heel kunstig uit.

Omgekeerd gevlochten, wat specialer dan een gewone vlecht.

Die nummer drie vind ik leuk, een hartje :)

Met een strik afgemaakt, leuk detail

 
Ik vraag me af hoe je deze zou moeten doen... Bij mij zou het een rommelig knotje worden.

Watervalvlecht met krullen, echt heeeeel erg mooi! Benieuwd hoeveel tijd hierin zit, vast veel.

Een vlecht als haarband :)

Allemaal strikjes :) Ik vind deze echt superschattig

Een Cinderella knot! Iets kleiner zou ik hem mooier vinden, maar ik vind hem echt romantisch.

Zo maak je je knot net iets specialer, volgens mij is deze helemaal niet zo moeilijk. 

Deze ziet er heel apart uit, het lijkt wel geknoopt ofzo. 


Weer een strik en de strengen gekruld! Deze wil ik!!! 



Heel mooi om te zien hoe het allemaal doorloopt in elkaar. Deze vind ik echt heel mooi.

Weer allemaal strikjes, leuk als haarband over je hoofd :)

Ik vind deze echt leuk! Hoe die staart zo gekruld uitkomt in een vlecht. 

Een speciale twist aan een knot, ik vind het een hele romantische knot zo.

Door al deze kapsels heb ik heel erg veel zin om zelf aan de slag te gaan! Welk kapsel vind jij het mooist? En doe jij zelf veel met je haar?

3 opmerkingen:

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...