dinsdag 20 november 2012

Hema Pearl Drops

Behalve de blush die ik laatste reviewde, nam ik ook nog bij de Hema deze Pearl Drops mee. Dit kleine flesje maakte me heel erg nieuwsgierig. In de winkel lag een tester en toen ik de mooie glitters op mijn hand zag, moest ik hem wel meenemen. 


Het is een klein flesje en je betaalt hier €6,-. Misschien lijkt dit heel erg duur, maar je gebruikt elke keer maar een heel klein drupje. Door middel van een pipetje kun je doseren. De eerste keer deed mijn pipetje het nog heel goed, maar de laatste keer kon ik geen vloeistof in mijn pipetje opzuigen. Ik hoop niet dat hij kapot is. Gelukkig blijft er wel wat vloeistof aan het pipetje kleven, dus dan kan ik zo nog de vloeistof uit het flesje krijgen.



Eerst zie je echt de glitters onderin zitten met daarop de doorzichtige vloeistof. Op het flesje staat dat je eerst goed moet schudden, doe je dit niet, dan krijg je alleen doorzichtige vloeistof uit het flesje.


Nadat je hebt geschud, heb je dit: een flesje vol glitters. Best jammer dat ze alleen een flesje hebben met zilveren glitters. Van de shimmer powder hadden ze een zilveren en een gouden versie. Ik denk dat ik uiteindelijk toch wel voor deze was gegaan, maar ik vind het wel jammer.


De swatches, boven gewoon een druppeltje, onder geblend. Boven is het nog echt een witte vloeistof, maar geblend zie je vooral de zilveren glitters. 


Een close-up van de ongeblende vloeistof


Een close-up van de geblende vloeistof. Je ziet hier heel mooi de glitters en de glans. 


Op deze wazige foto zie je hoeveel glitters er eigenlijk in zo'n klein drupje vloeistof zit. 

Ik zal deze Pearl Drops vooral gaan gebruiken als highlighter bij mijn ogen en op mijn jukbeenderen. Je kunt ook een drupje gebruiken voor op je sleutelbeenderen of je decolleté. Dit zal ik zelf minder doen, omdat ik hiervoor de shimmer powder gebruik. Ik ben er heel erg blij mee en zal hier vooral met de kerstdagen en mijn verjaardag veel gebruik van maken. Heb jij al iets van van de kerstcollectie van de Hema gekocht?

6 opmerkingen:

  1. Kijk je uit bij je ogen? Dat er niet te veel glitters in je ogen vallen... is pijnlijk denk ik ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat ga ik zeker doen! Dat lijkt mij ook niet heel erg fijn nee...

      Verwijderen
  2. Wel een mooi effect. Maar inderdaad uitkijken met de ogen.
    Liefs, xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Doe ik :) Glitters in mijn ogen moet ik niet aan denken... xxx

      Verwijderen
  3. .. Dit is gewoon.. pure gold! Wauw, ik zat laatst te denken.. ik moet iets hebben zoals glitters op je ogen enzo. Maar dit is eigenlijk een beetje wat ik zocht, thank you lady! True glitters in je ogen.. pijnlijk like hel. xD

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Graag gedaan :) Ja inderdaad, volgens mij moet niemand denken aan glitters in zijn ogen... Mijn ogen beginnen er spontaan van te tranen!

      Verwijderen

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...