donderdag 15 november 2012

Hema blush

Hema brengt de laatste tijd ook steeds limited editions uit. Op dit moment ligt er ook een limited edition in de winkel waar deze blush deel van uitmaakt. Ik zag hem liggen en moest hem gewoon meenemen, ook al vond ik hem best duur.


Deze blush kost namelijk €5,50. Dit vind ik best duur voor een blush. Ik vond deze zo mooi dat ik hem toch mee heb genomen. Het is namelijk wel een grote blush, ik zal hem nooit opkrijgen, maar hierdoor vind ik de prijsverhouding wel beter.


Ik vind het rozenmotiefje zo ongelofelijk mooi! Ook zie je heel mooi de shimmer in de blush. Er is ook nog een roze variant, maar ik vond deze toch mooier. De roze vond ik best opvallend en ik heb al veel rood in mijn gezicht, waardoor een roze blush dan te heftig wordt. 


De swatches, links ongeblend en rechts geblend. Het geeft een mooie warme gloed en een hele mooie shimmer. Als het ligt erop valt, zie je allemaal miniglittertjes op je wangen, lekker feestelijk dus! 

Op mijn huid zie je de blush niet heel goed als blush. Je ziet een warme gloed en glittertjes, maar dat vind ik helemaal niet erg! Soms vind ik blush bij een look teveel en dan is deze blush ideaal, omdat hij niet supergoed zichtbaar is. Ik ben echt heel erg blij met deze blush. Ik breng hem soms ook lichtjes aan over een andere blush, gewoon vanwege de mooie glittertjes die erin zitten. Ondanks dat deze blush duurder is dan de blushes die ik normaal koop, vind ik hem zijn geld dubbel en dwars waard! Heb jij al een product van een van de drie limited editions van Hema; Party, Arabic en Nude? Ik vind dat deze drie limited editions wel een beetje door elkaar lopen, ik zou namelijk zelf niet kunnen zeggen tot welke  limited edition deze blush behoort. 

2 opmerkingen:

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...