zondag 11 november 2012

Essence Twilight Breaking Dawn part 2

Laatst liet ik jullie al een preview zien van de limited edition van Essence. Laatst heb ik wat verschillende producten meegenomen. Benieuwd wat er allemaal in mijn mandje belandde en wat ik ervan vond? Lees dan vooral verder!


Best grappig, ik was een paar dagen eerder hier bij ons in de winkel wezen kijken en toen lag de collectie er nog niet. In Zwolle lag hij er volop, tijd om in te slaan dus! Ik heb twee nagellakjes meegenomen, voor 1,99 per stuk. Een blauwe en een paarse met een hele mooie shimmer, ik was verkocht! Ook heb ik alle vier de pigmenten meegenomen voor €2,59 per stuk. Als laatste nam ik de blus mee voor €2,89. Best veel dus. Ik had mijn handen goed vol, ja ik was weer te eigenwijs om geen mandje mee te nemen. Komt dit jullie bekend voor? Dat je denkt dat je niet zoveel gaat kopen en uiteindelijk het bijna niet meer in je handen kan houden?


Als eerste de lakjes, deze twee trokken mijn aandacht. De gouden vond ik er een beetje buitenvallen en trok mij niet en ik hou niet zo van zwarte nagellak, deze draag ik eigenlijk nooit, dus deze heb ik ook laten staan. 



Dit is 01 Jacob's Protection, een donkerblauwe nagellak met blauwe shimmer. 



Dit is 02 Alice Had A Vision - Again, een donkerpaarse lak met paarse shimmer

Ik vind de nagellakjes echt supermooi, de shimmer zie je vooral heel goed in het licht. Ik kan echt naar mijn nagels blijven kijken, ik vind ze zo ongelofelijk mooi!





Dit is de blush Renesmee Red, een rode blush. Ik was hier heel benieuwd naar, een rode blush zie je namelijk niet heel erg vaak. Ik was benieuwd naar de pigmentatie, omdat ik hem dan misschien ook kan gebruiken als oogschaduw. Dat kan zeker, want deze blush is supergepigmenteerd!



Links geblend en rechts ongeblend, wat een pigmentatie! Voorzichtig aanbrengen is dus wel een must.
Als je hem voorzichtig aanbrengt, zorgt deze blush voor een gezond blosje.

Als laatste de pigmenten! Ik ben dol op de pigmenten die uitkwamen in de Colour Arts collectie van Essence en wou dus alle pigmenten uit deze collectie hebben.




Ook de pigmenten bevatten veel shimmer. De swatches zijn droog gemaakt. Van links naar rechts: 01 Jacob's Protection, 02 Alice Had A Vison - Again, 03 A Piece Of Forever en 04 Edward's Love.
Zoals jullie kunnen zien zijn de twee linkse swatches echt kleurrijk en de twee rechtse swatches meer losse glitter. Deze kun je beter nat aanbrengen of over een andere kleur heen. 

Ik vind het hele mooie kleuren en denk dat ik ze met plezier ga gebruiken, vooral de paarse en gouden vind ik heel erg mooi. De laatste zwarte kleur met losse glitters vind ik moeilijker te gebruiken, omdat de glitters voor fall-out zorgen en moeilijk op te bouwen zijn. 

Al met al ben ik heel erg blij met de producten uit deze collectie. Ik heb de glittereyeliners geswatcht, maar ik vond dat ze te weinig glitters afgaven. Heb jij al wat producten uit deze collectie en wat vind je hiervan?

2 opmerkingen:

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...