vrijdag 2 november 2012

Essence Fantasia

Essence komt met een limited edition die je meeneemt naar de sprookjeswereld. Deze limited edition zal ik december in de winkels liggen. Producten die je een sprookjesachtige look geven door middel van highlighter, metallic glinsterende oogschaduw en nog veel meer....

Als eerste product: eye jewels. Deze strass-steentjes kun je op je slapen, voorhoofd en rondom je ogen plakken voor een extra sierlijke look. Verkrijgbaar in 01 Sparkling like a fairy voor €1,59. Deze ga ik sowieso halen :) Misschien wel twee velletjes, ik vind het altijd superleuk om een steentje bij je buitenste ooghoek te plakken als ik een speciale gelegenheid heb.




Deze oogschaduw bevat metallic glinsterende pigmenten die ervoor zorgen dat je een mooie ooglook kunt maken. Verkrijgbaar in 01 Elves like lilac, 02 Not ivory but ebony en 03 Have you seen my unicorn? voor €1,99 per stuk. Vooral de laatste kleur vind ik heel erg mooi, maar de andere twee ga ik ook even swatchen. Have you seen my unicorn? vind ik by the way echt een geweldige naam! 


Liefde op het eerste gezicht deze highlighter. Met deze highlighter maak jij je look helemaal af door net wat meer glans toe te voegen. Verkrijgbaar in 01 Elf yourself voor €2,99. Ik vind deze highlighter helemaal geweldig, ook door het motief. Deze wil ik sowieso te pakken krijgen! 


Ik ben dol op de lip lacquer van Essence! In de Circus Circus collectie zaten er ook twee die ik nog steeds met veel liefde gebruik. Deze lip lacquers hebben veel dekking en een glanzende finish. Verkrijgbaar in 01 Queen of my cloud castle en 02 Take a ride on pegasus voor €1,99 per stuk. Deze gaan waarschijnlijk alletwee met mij mee, want ik vind de kleuren echt geweldig.

 

Twee metallic oogpotloodjes, donkerpaars en donkerantraciet. Ze kunnen je look net de finish touc geven. Verkrijgbaar in 01 Not ivory but ebony en 02 Elves like lilac voor €1,89 per stuk. Ik ga hier even naar kijken, maar ik weet nog niet of ik ze koop. Ik gebruik de laatste tijd namelijk bijna geen oogpotlood meer, dus ik vind het zonde om ze te kopen en vervolgens niet te gaan gebruiken.




Als laatste de nagellak. Als je je gezicht mooi heb opgemaakt, moet je dit natuurlijk afmaken met nagellak. Hiervoor geeft Essence je alle keuze met deze vier mooie kleuren. Verkrijgbaar in 01 Elves like lilac, 02 Queen of my cloud castle, 03 Take a ride on pegasus en 04 Have you seen my unicorn €1,89 per stuk. Het is lang geleden dat ik zo enthousiast werd van nagellak bij een persbericht. Ik vrees dat alle vier kleuren met mij mee zullen gaan.

Ik vind het weer een mooie collectie en denk dat ik ook best wel veel spulletjes ervan ga kopen, maar toch valt het me een beetje tegen. Ik had wat spectaculairders verwacht bij 'fantasia'. Ik vind dat Essence nog best op save heeft gespeeld. Toch vind ik het een mooie collectie. Wat wil jij het liefst aanschaffen?

2 opmerkingen:

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...