woensdag 28 november 2012

Essence effect toppers

De effect toppers van Essence, ik vind ze mooi, maar ze zijn lastig te verkrijgen. Af en toe kom ik in Zwolle en kan ik weer wat effect toppers meenemen. De laatste keer nam ik twee toppers mee, Circus Confetti en Glorious Aquarius. 


Ik nam eerst alleen Circus Confetti mee, omdat ik deze al heel erg lang wil, maar elke keer als ik in Zwolle was, dan was deze uitverkocht. Hij was nu eindelijk beschikbaar, dus deze moest natuurlijk mee. Ik zag ook Glorious Aquarius, ik twijfelde eerst nog of ik hem mee zou nemen, maar toen ik hem goed bekeek, vond ik hem eigenlijk toch wel heel erg mooi. Deze ging dus ook met mij mee.



De bovenste foto geeft Glorious Aquarius weer met een laagje en de onderste met twee laagjes. Glorious Aquarius bestaat uit verschillende maten glitters, kleine glitters en middelgrote glitters. De glitters zijn hoofdzakelijk blauw, maar er zitten ook wat zilveren glitters tussen die in het licht veranderen. Het zijn geen holografische glitters, maar ze veranderen wel van kleur. 



Dit is Circus Confetti, bij heel veel van jullie vast wel bekend. De bovenste foto is met een laagje, de onderste foto met twee laagjes. Circus Confetti heeft kleine, middelgrote en grote glitters in allerlei verschillende kleuren. Het is gewoon echt confetti in een nagellakpotje. Ik vind het echt geweldig, het fleurt elke nagellak helemaal op. Dit is toch echt wel mijn favoriet van deze twee toppers, al vind ik de andere topper ook echt geweldig.

De effect toppers zijn voor €1,69 per stuk bij de Kruidvatfilialen met een extra schap. Ik vind het jammer dat ze niet wat makkelijker verkrijgbaar zijn, want ik vind ze echt ongelofelijk leuk.

6 opmerkingen:

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...