maandag 19 november 2012

Dupevergelijking: NYC versus Primark

Laatst zagen jullie mijn review over de Primark nagellak en toen ik het laatste lakje swatchte, vond ik hem behoorlijk op NYC Full Metal Jacket lijken. Tijd om deze twee nagellakken eens naast elkaar te leggen! 


NYC Full Metal Jacket



Primark nagellak

Nee ik vind het geen dupe. De nagellak van de Primark is wat koeler en neigt meer naar zilver dan de nagellak van NYC. Ook bevat de nagellak van de Primark een kleine glitter/shimmer, terwijl de nagellak van NYC dit niet heeft. Deze heeft alleen een zilveren gloed, welke de nagellak van de Primark dit minder heeft. Deze nagellak is gewoon al koeler van zichzelf, waardoor hij eigenlijk altijd tussen goud en zilver inzit. De nagellak van NYC lijkt in het ene licht echt goud en in het andere licht zilverachtig. Ik vind beide nagellakken heel erg mooi, maar die van NYC heeft toch mijn voorkeur, omdat ik die net wat specialer vind. Naar welke nagellak gaat jouw voorkeur?

4 opmerkingen:

  1. Ze lijken inderdaad erg veel op elkaar.
    Liefs, xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zou dan gaan voor die van NYC, twee kleuren in een lakje is altijd beter dan 1 ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze lijken heel erg, mooie kleuren :)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...