woensdag 7 november 2012

Dupevergelijking: Max palette

Vandaag heb ik een dupevergelijking voor jullie. Ik heb namelijk een keer een Smokey Eyes setje gekocht bij de Action en dit was mijn favoriete neutrale palette. Laatst heb ik een nieuw palette gekocht, ook bij de Action. Ze leken best op elkaar en ik was benieuwd of deze palettes een dupe zijn. Ik legde ze dus eens naast elkaar.



Als eerste het nieuwe palette. Nog helemaal nieuw, ongeswatcht en een mooie bloemenmotiefje.


Mijn oude palette, het ziet er heel erg gebruikt uit haha. Je ziet wel hoe favoriet hij is, ik heb in de middelste kleur al pan geraakt. 

In de pan zijn het vergelijkbare kleuren, maar zijn de swatches ook hetzelfde? 


Links het oude palette en rechts het nieuwe palette. Zoals jullie kunnen zien is de pigmentatie in het nieuwe palette een stuk beter. Ook zijn de kleuren wat anders, al is  de opbouw wel hetzelfde. De nieuwe kleuren zijn allemaal wat koeler van ondertoon. 

Ik vind het nieuwe palette geen dupe van het oude palette, daarvoor verschillen ze toch echt teveel. Ik zou het nieuwe palette aanraden vanwege de goede pigmentatie. Ik merk dat ik het oude palette nu ook een beetje laat verstoffen sinds ik dit nieuwe palette heb. Gelukkig is het pigment van het oude palette goed op te bouwen, op je ogen zie je veel meer dan op de swatch. Eigenlijk moet ik mijn oude palette eens wat vaker erbij pakken ;) Heb jij een palette van Max en wat vind je ervan?

6 opmerkingen:

  1. Ze lijken inderdaad erg veel op elkaar. Mooie kleuren.
    Liefs, xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die oranje-koperkleur uit het nieuwe palette is heel mooi! Heb zelf 1 paletje van de action hier liggen. Heb ik ooit eens gekocht om te testen, maar verder nooit gebruikt.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja dat vind ik ook! Oh wat zonde, misschien hem toch eens weer tevoorschijn toveren?

      Verwijderen
  3. Prachtige kleuren! ik ben vaak echt onder de indruk van de kwaliteit van de producten van Action!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja ik ook! Vooral vanwege de lage prijs, ik denk dat het dan niets is, maar dan blijkt het een pareltje te zijn en wordt het ook nog een van mijn favoriete producten

      Verwijderen

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...