donderdag 11 oktober 2012

Max stripers

Bij de Action zag ik stripers van Max! 3 flesjes van 7 ml voor maar €1,35. Totaal geen geld dus! Er zijn 6 verschillende setjes, waarvan ik er 5 te pakken kon krijgen. Benieuwd of deze stripers wat zijn?


In totaal ben ik twee keer heengeweest, de eerste keer hadden ze alleen deze drie setjes. Het bovenste setje is French Pink, Nude en Turquoise, het linkersetje is Red, Magenta en Orange en het rechtsetje is White, Turquoise en Navy. Zoals jullie kunnen zien heb ik Turquoise twee keer, maar dat vind ik zelf niet erg.


Van links naar rechts: French Pink, Nude, Turquoise, White, Turquoise, Navy, Red, Magenta, Orange


 

Van boven naar onder: Turqoise, Nude, French Pink. Ze dekken allemaal goed zoals jullie kunnen zien. Het zijn mooie dunne kwastjes, maar doordat ze wel aardig waterig zijn, kan een dun streepje zetten wel wat moeilijker zijn. Alle swatches zijn op een zwarte lak gemaakt en opzich, zonder ondergrond.

 
Van boven naar onder: Navy, Turqoise, White

  
Van boven naar onder: Orange, Magneta, Red

De tweede keer dat ik naar de Action ging, hadden ze twee nieuwe setjes.



Van links naar rechts: Paris Pink, Deep Purple, Sky Blue, Lime Green, Neon Orange, Neon Yellow

 

Van boven naar onder: Sky Blue, Deep Purple, Paris Pink

 

Van boven naar onder: Neon Yellow, Neon Orange en Lime Green 

Ik ben heel erg blij met mijn stripers en wil graag ook nog het zesde setje, deze bestaat uit verschillende glitters. Ik vind het jammer dat de stripers wat waterig zijn, hierdoor kan het wat moeilijker zijn om ermee te werken. Over de dekking heb ik niets te klagen! Af en toe moet je een streepje erover heen zetten, maar dat heb ik ook bij andere stripers. Ik ben heel erg blij met deze goedkope stripers en zou ze echt aanraden! Stripers zijn moeilijk te verkrijgbaar in de winkels en bij de Action heb je nu genoeg keuze. Ideaal dus :)

12 opmerkingen:

  1. Ik zie dat je de glitterversie(zilver en koper) met zwart nog mist. Ik heb ze allemaal maar nog niet gebruikt aangezien mijn nagels momenteel weer eens een ramp zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Klopt, deze heb ik sinds kort in mijn bezit ;) Hij was er eerst steeds niet :(

      Verwijderen
  2. Ze blijken echt super fijn te zijn. Ik heb er zelf nog geen ervaring mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er echt goed uit, dat had ik echt niet verwacht.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw wat leuk! Deze heb ik nog niet zien liggen in mijn Action helaas. Mooie kleuren hebben ze!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...