woensdag 31 oktober 2012

Inspiratie: Herfst

Herfst, ik ben er niet dol op... Regen, wind, kou, geef mij de zomer maar! Toch kan de herfst ook heel erg mooi zijn. Onderstaande plaatjes van weheartit bewijzen dat :)


Zeg nou zelf, dit is toch supermooi?!




Mooie herfststukjes, daar kan ik ook zo van genieten








De open haard kan weer aan :)


In de herfst vind ik het ook lekker om uitgebreid in bad te gaan


Omdat het vandaag Halloween is :)


Ik kom hier af en toe een eekhoorntje tegen. Ik vind ze zo ongelofelijk schattig!




De laatste drie plaatjes zijn net sprookjes zo mooi!

Wat vind jij van de herfst? Ondanks dat ik er niet van hou, kan de mooie plaatjes wel waarderen en af en toe kom ik zelf ook zo'n mooi plaatje tegen als ik buiten loop. 

4 opmerkingen:

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...