woensdag 3 oktober 2012

Essence Breaking Dawn part 2

Essence komt met een limited edition die geinspireerd is op de film The Twilight Sage: Breaking Dawn part 2! Dit zal betekenen dat deze collectie veel mysterieuze kleuren en dramatische effecten zal bevatten. Vanaf november kun jij een vampy look creëren met deze producten. Benieuwd wat er allemaal voorbij komt in deze limited edition? Lees dan snel verder!




Als eerste pigmenten. Zoals jullie in mijn artikel gelezen hebben over de pigmenten van de Colour Arts, ben ik helemaal verliefd geworden op de pigmenten. Ik ben dus ook heel erg benieuwd naar deze pigmenten! Verkrijgbaar in 01 Jacob's Protection, 02 Alice Had A Vision - Again, 03 A Piece Of Forever en 04 Edwards' Love. De pigmenten zullen €2,59 per stuk gaan kosten, net zoals de pigmenten die in het vaste assortiment zitten.



Deze lipstick bevat gouden glittertjes en kan dus heel erg mooi gecombineerd worden met een andere lipstick. Zo geef je elke lipstick een nieuwe look! Verkrijgbaar in 01 A Piece Of Forever en zal ook €2,59 gaan kosten.


Een mooie blush met rode glinsterende accenten. Zo kom jij met mooie blozende wangetjes voor de dag! Deze blush zal €2,89 gaan kosten. Ik ben benieuwd naar het pigment en ik denk dat deze blush wel in mijn mandje gaat belanden!
Twee hele mooie glitter eyeliners! Deze neem ik sowieso mee. Heel mooi op zichzelf aan te brengen, maar ook over een zwarte eyeliner om deze net iets meer glamour te geven. Verkrijgbaar in 01 Alice Had A Vision en 02 Jacob's Protection. Ze zullen €2,39 per stuk gaan kosten.
Natuurlijk mogen mooie vampy lippen niet ontbreken. Met deze lipgloss creëer je deze in een handomdraai. Verkrijgbaar in 01 Alice Had A Vision en 02 Renesmee Red voor €1,99 per stuk. Ik denk dat ik even ga kijken naar deze twee kleuren, ik heb al best veel lipgloss, maar ben toch nieuwsgierig geworden.

 
Om helemaal te stralen breng je wat shimmer powder aan. Geschikt voor je gezicht, maar je kunt hem natuurlijk ook op je lichaam aanbrengen om bijvoorbeeld wat extra aandacht op je decolleté te vestigen.   Verkrijgbaar in 01 Bella's Secret voor €2,99

Als laatste de nagellak. Om je look helemaal af te maken. Nachtblauw, zwart, paars en goud zullen ervoor zorgen dat je nagels schitteren. Verkrijgbaar in 01 Jacob's Protection, 02 Alice Had A Vision - Again, 03 Piece Of Forever en 04 Edward's Love. De nagellakken zullen €1,99 per stuk gaan kosten. Ik weet zeker dat ik hier ook even een kijkje bij ga nemen en waarschijnlijk ook wel een lakje mee zal nemen. 

Ik vind het echt een hele leuke collectie en ik denk dat ik ook nog wel met aardig wat producten thuiskom. Waar ben jij benieuwd naar en wat ga je zeker kopen?

2 opmerkingen:

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...