donderdag 4 oktober 2012

Dierendag!

Vandaag was het dierendag! Natuurlijk zijn onze dieren ook weer flink verwend. Ik hoor heel vaak dat jullie onze hond zo schattig vinden, speciaal daarom veel foto's van Ramani! 

Is er wat? 


Ik dacht dat ik wat zag...

Bij haar vorige baasje, links haar puppy, in het midden Ramani en rechts haar vriendinnetje


Ik lig gewoon graag lekker in de zon :)

Ik vind dat vliegengordijn maar lastig...

Ramani vindt alles goed, hier hadden we haar een regenjasje van een speelgoedpop aangedaan.

Samen met mij slapen

Moeder zijn is maar zwaar hoor!



De laatste drie foto's is Ramani als pup. Wat is ze toch ook ongelofelijk schattig... Ik vind het wel jammer dat we dat hebben gemist. Gelukkig genieten we elke dag heel erg veel van haar!

Heb jij ook een huisdier die je vandaag wat meer hebt verwend?

6 opmerkingen:

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...