zondag 16 september 2012

Volg je mij?

Volgen jij mij al? De social media geeft ons steeds meer mogelijkheden om personen overal te kunnen volgen. Hierdoor lijkt het soms net alsof je continue met iemand meeloopt en meemaakt wat diegene meemaakt. Jullie kunnen mij ook op verschillende manieren volgen!

Allereerst op bloglovin, hierdoor blijf je up-to-date van alle nieuwe artikelen die op mijn blog verschijnen. Zo mis je nooit meer een artikel!

Ook kun je mij volgen op twitter. Twitter heb ik heel erg veel aanstaan, hierdoor blijf je op de hoogte wat ik doe. Je ziet foto's verschijnen, ik geef sneak peaks en een kijkje in mijn persoonlijke leven.

Ook heb ik voor mijn blog facebook, hierop verschijnen ook alle artikelen, maar ook andere berichten. Een soort twitter, maar dan vaak uitgebreider ;) Ook zullen er soms polls verschijnen op facebook en zal de mening van mijn bezoekers gevraagd worden. Op dit moment staat er een poll online, waarvan ik het heel fijn zou vinden als je deze in zou vullen. Alvast bedankt!

Als laatste youtube. Ik werk meestal vooruit, dus video's zijn op youtube veel eerder te bekijken dan op mijn site.

Heb je tips of opmerkingen voor mij, je kunt het overal achter laten, bij de comments, op twitter, facebook of youtube. Wil je liever niet dat het openbaar komt te staan, kun je het contactformulier invullen of me mailen via justbeautyaddict@hotmail.nl Genoeg mogelijkheden dus op mij te volgen, te bereiken en helemaal op de hoogte te blijven!

Volg jij me al?

2 opmerkingen:

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...