maandag 3 september 2012

Tag: What's On My Bedside Table

Via itsaboutbeauty.nl ben ik getagd voor de tag: What's On My Bedside Table. Ik heb besloten om het in een video te doen, omdat dit toch beter overkomt dan met foto's. Zoals jullie kunnen zien heb ik en nachtkastje, maar een kartonnen krukje. Je ziet af en toe mijn knieën in beeld, ik was er namelijk even bij gaan zitten. Ik werk vooruit in verband met school en op de dag dat ik deze video ging opnemen, was ik door mijn rug gegaan. Ik wou toch graag de video opnemen, dus daarom heb ik het zo opgelost.



Ik tag Anouk, Floor en Evelien, maar als jij je geroepen voelt om de tag over te nemen, ga dan vooral je gang!

4 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat je me getagd hebt! Ik heb alleen geen tafeltje naast mijn bed hihi! Ik heb er gelijk mijn make-up hoekje ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha ja dan wordt het lastig :) Ik zou het ook leuk vinden als je je make-up hoekje laat zien, maar dat is natuurlijk helemaal aan jou!

      Verwijderen
  2. Leuk dat je de tag hebt overgenomen! Ik wist niet dat je van paarden houdt, ik was vroeger zelf ook een klassiek Penny-meisje, haha! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk dat je mij getagd hebt :D Ik ga hem doen als ik er tijd voor heb want heb het de komende tijd wel druk ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...