zondag 2 september 2012

Tag: Nagellak

Vandaag heb ik weer een tag voor jullie, namelijk de nagellak tag! Ik ben dol op nagellak en deze tag is dus ook voor mij gemaakt. Laten we snel naar de vragen gaan!

1 Uit hoeveel nagellakjes bestaat jouw stash?
Inclusief mijn vele basecoats en topcoats (dit zijn er echt al iets van 25/30), heb ik 254 lakjes.


2 Van welk merk bezit je de meeste lakjes?
Catrice en Essence gaan een nek-aan-nek-race aan, maar Essence wint nipt.

3 Wat is de meest voorkomende kleur en welk lakje draag je het meest?
Roze komt echt het meeste voor in mijn stash. Een lak die ik de laatste tijd eigenlijk altijd draag is een lakje uit de limited edition van Catrice Million Styles: Shake it, flake it! Deze draag ik over allerlei kleurtjes heen om mijn nagellak wat op te vrolijken.


4 Welke kleuren zou je niet zo snel dragen?
Donkere kleurtjes, ik heb ze wel en draag ze ook wel in de winter af en toe, maar ik word toch vrolijker van lichtere kleuren. Ook draag ik niet zoveel groen.

5 Hoe berg jij je nagellak op?
Ik heb mijn nagellak opgeborgen in dozen, gesorteerd op kleur.

6 Bij welke lakje blijf je je afvragen waarom je die nog niet hebt weggegooid?
Bij geen een lakje, ik ruim mijn stash regelmatig op en gooi de kleurtjes weg die niet meer goed zijn.

7 Gebruik je een base- en topcoat?
Ja altijd, maar zelf met basecoat verkleuren mijn nagels nog wel jammer genoeg... Zonder topcoat kan ik echt niet, dan heb ik binnen een dag al chips.

8 Wat is je favoriete nagellak merk en je favoriete budget nagellak merk?
Mijn favoriete nagellak merk is Catrice, Essence en Rimmel. Mijn favoriete budget nagellak merk is dan natuurlijk ook Catrice en Essence.


9 Houd je meer van glitters en shimmers of heb je liever een creamy finish?
Ik hou echt van glitters en shimmers, al zijn ze vreselijk om weer van je nagels af te halen.

10 Welke nagellak draag je op dit moment?
Boho Chic van Essence.


Ik hoop dat jullie de tag leuk vonden en je mag hem gerust overnemen! Ik ben benieuwd naar jouw antwoorden.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...