vrijdag 21 september 2012

Roomtour

Ik heb lang getwijfeld of ik hem online moest zetten, maar ik doe het toch. Dit is wel de reden dat ik bij youtube de comments uitgezet. Ik ben niet tevreden over mijn kamer, ik vind hem vol en de 'paarden' zijn aanwezig. Dit komt natuurlijk ook doordat dit een groot deel van mijn leven is. Als ik het huis uit ga, wil ik een kamer die rustgevend is en minder vol staat. Ik ben van plan binnen een paar jaar het huis uit te gaan, daarom vind ik het niet nodig om mijn kamer nu helemaal te gaan veranderen, te verven en te behangen. Die paar jaar hou ik nog wel vol, het is niet dat ik hem kinderachtig ofzo vind. Toch blijf ik nadenken over hoe ik mijn kamer zo kan veranderen dat ik er meer tevreden mee ben. Heb je tips, geef ze dan gerust bij de comments :)

8 opmerkingen:

  1. Ik had voorheen ook een hele drukke kamer (lime groen met oranje en wit) Sinds begin augustus heb ik mijn kamer veranderd en voor grijs/beige en wit gekozen. Persoonlijk merk ik het verschil echt ik kom meer tot rust op mijn kamer dan voorheen.

    Ik zie dat je heel veel paarden spullen hebt misschien kun je daar een selectie uit maken en per seizoen de spullen weer wisselen?

    Als je de boeken die je hebt uitzoekt en de boeken die je niet meer leest in een doos doet en op zolder zet heb je ook al meer ruimte over.

    Dat zijn mijn tips misschien heb je er wat aan :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik wil inderdaad een deel van mijn paardenspullen en boeken gaan uitzoeken. Op dit moment zijn we de zolder aan het opruimen, dus ik kan hier nog niet zoveel neerzetten, omdat het een grote bende is. Er moet eerst rommel gemaakt worden voordat het opgeruimd is he ;) Dankjewel voor je tips :)

      Verwijderen
  2. nou ik wilde eigenlijk dezelfde tips geven als Inge.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha toevallig! En ik was het ook al van plan. Zitten we allemaal op 1 lijn :)

      Verwijderen
  3. Ik vind je kamer wel erg leuk. Je hebt inderdaad veel paarden spullen.
    Liefs, xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel :) Ja klopt ;) Binnenkort wil ik wel wat spullen opruimen

      Verwijderen
  4. Leuk ;D

    Trouwens, ik heb een keer ergens gelezen dat je parfums het beste in het donker kunt bewaren omdat ze anders na een tijdje muf kunnen gaan ruiken

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dit klopt :) Maar de parfums staan op een best donker hoekje op mijn plank. Er komt geen zon bij ofzo. Ik vind het alleen zo zonde om ze weg te stoppen in een kast of la ofzo...

      Verwijderen

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...