zondag 23 september 2012

NYC nagellak

NYC heeft een limited edition smokey topcoat genaamd Rock Muse en ik was zo benieuwd naar deze topcoat. Ik had namelijk gelezen dat het de dupe is van OPI Metal 4 Life. Deze lak van OPI zat in de collectie van Nicki Minaj, ook dit was een limited edition. OPI is natuurlijk veel duurder dan de lak van NYC, dus ik vind het slim van NYC dat ze een dupe hebben gemaakt. Jammer genoeg is het wel een limited edition en nam ik al de laatste mee. 


Deze lak kostte €2,79, iets duurder dan een een gewone nagellak van NYC. Terwijl ik de laatste nagellak pakte, viel ook mijn oog ook op Full Metal Jacket. Hij leek niet zilver en niet goud, ik vond hem zo bijzonder dat ik hem graag mee wou nemen. Hij was €2,49. Ik had geluk, want ik heb deze nagellakken gekocht tijdens het nagellakfestival. Toen was er op alle nagellak 1+1 gratis, dus dat scheelde me ook nog wat geld.



Op de swatch is hij toch wel goud, maar af en toe heeft hij ook een zilveren gloed over zich. 


Dit is Rock Muse. Het is een doorzichtige zwarte nagellak met kleine en grote zilveren glitters. 


Dit is Rock Muse over Full Metal Jacket heen gebracht. De gouden lak is donkerder en af en toe vind ik het een beetje legergroen. Ik vind het een hele bijzondere combinatie. Sowieso vind ik Full Metal Jacket heel bijzonder. In het licht lijkt hij te veranderen van kleur. Ik vind deze twee lakken echt een aanrader. Heb jij een van deze twee lakken en wat vind je ervan?

2 opmerkingen:

  1. Oh my god, de combinatie is echt mind-blowing! Denk wel de mooiste combo die ik tot nu toe gezien heb met de nagellak!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dit is ook een combinatie die ik twee weken draag en die ik nog niet zat ben. Dat is echt heel bijzonder voor mij :)

      Verwijderen

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...