zaterdag 8 september 2012

Nominatie Liebster Blog

Ik ben genomineerd voor de Liebster award door Tess. De Liebster Award is bedoeld om bloggers die minder dan 200 volgers meer bekendheid te geven. Ik vind het doel van deze award dus heel leuk.


Als je genomineerd bent, is het de bedoeling dat je 11 andere bloggers nomineert. Deze bloggers moeten minder dan 200 volgers hebben.
De regels die bij deze award horen zijn:
* Elk persoon die genomineerd is, moet 11 dingen over zichzelf vertellen. Het maakt niet uit waar dit over gaat
* Ook moet je 11 vragen beantwoorden die de persoon die jou heeft genomineerd bedacht heeft.
* Je moet 11 nieuwe vragen bedenken voor degene die jij gaat nomineren.
* Je moet 11 andere bloggers uitkiezen die dus minder dan 200 volgers hebben en ze in deze post vermelden
* Je moet de genomineerden vertellen dat ze zijn genomineerd
* Je mag niet terug genomineerd worden.

Ik begin met de 11 dingen over mezelf.
1 Als ik frisdrank drink, drink ik het liefst cassis.
2 Ik ben verslaafd aan fruit
3 Ik zit nu in het derde jaar van mijn opleiding
4 Ik heb in de afgelopen twee weken 5x paard gereden
5 Ik was afgelopen week heel bang dat ons konijn weg was toen het hok wagenwijd openstond
6 Tijdens de Olympische Spelen is de tv en computer non-stop aangeweest om te kijken
7 Ik hou ervan om met de hond te wandelen, maar als het regent/sneeuwt/koud is, maak ik wel een iets kleiner rondje
8 Ik hou meer van brood dan van warm eten
9 Maar de laatste tijd hou ik niet van een 'standaard' boterham en maak ik broodjes gezond e.d.
10 Ik neem vaak een fruitsalade mee naar school
11 Ik praat tegen onze hond alsof ze alles begrijpt

De vragen die Tess voor mij heeft bedacht
1 Alles goed?
Ja alles is goed met mij
2 Wat is je stopwoordje?
Het is niet netjes, maar mijn stopwoordje is de laatste tijd echt Oh my god. Dit probeer ik wel af te leren.
3 Welk liedje moet je echt aan iedereen laten horen, omdat het zo'n geweldig nummer is?
Baby I Love You van Tiffany Alvord. Het verwoordt eigenlijk zo goed wat je voelt als je verliefd bent. Ik kan deze blijven luisteren, keer op keer.
4 Wat zou iedereen een keer gedaan moeten hebben?
Een keer galopperen op een paard, dan voel je pas wat vrijheid is.
5 Hoe hoog waren de hoogste hakken waar je ooit op hebt gelopen?
10,5 cm. Het stond op de site toen ik ze ging bestellen :)
6 Wat is de beste tip die je ooit hebt gekregen?
Vertrouw op jezelf, dan kun je meer dan je denkt.
7 Heb je een verslaving aan iets?
Fruit eten, muziek luisteren, paardrijden, bloggen. Genoeg verslavingen dus haha.
8 Wat vind je van horrorfilms?
Ik kijk ze niet, want dan kan ik een week niet slapen.
9 Welke nagellak zal je keer op keer kopen als deze op is?
Topcoat en basecoat natuurlijk en
10 Wat is het leukste dat je hebt meegemaakt door je blog?
Ik heb nog niet zo'n hele grote blog, maar toen ik op perslijsten werd geplaatst, maakte ik toch wel even een dansje hoor.
11 Waarom moeten mensen jouw blog gaan volgen?
Mensen moeten niets, maar ik zou het superleuk vinden als mensen mij zouden volgen. Mijn blog groeit steeds meer en door nog meer mensen kan ik ook meer gaan doen met mijn blog :)

De vragen voor de mensen die ik nomineer.
1 Wat was jouw hoogtepunt en dieptepunt van deze week?
2 Welk make-upproduct gebruik je het meeste?
3 Wat is jouw grootste toekomstdroom?
4 Welk tv programma is jouw favoriet?
5 Heb je huisdieren? Zo ja, welke? Zo nee, zou je het willen en wat voor dier zou je willen?
6 Wat is je favoriete eten?
7 Wat is jouw "guilty pleasure"?
8 Wat is het motto/quote die bij jouw past?
9 Wat vind je mooier, lange of korte nagels en waarom?
10 Wat voor schoolniveau/opleiding doe je en welke opleiding wil je gaan doen?
11 Waarom moet mensen jouw blog gaan volgen?

De mensen die ik nomineer!
1 Live Your Precious Life
2 Floor's Style
3 Beauties At Work
4 Beauty On My Tab
5 Gorgeous Memories
6 Maximesieta
7 xeverythingilike
8 Yara Loves Beauty
9 The Fashion Plaza
10 Louna Beauty
11 Fashitail

Ik moet de mensen nog inlichten, dit komt omdat ik vooruit werk en ik niet iedereen wil berichten voordat het artikel online stond. Dit komt dus nog zo snel mogelijk nadat het artikel online staat.

8 opmerkingen:

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...