vrijdag 7 september 2012

Nieuw lakje Essence

Laatst schreef ik een review over de nieuwe lakjes van Catrice, vandaag is Essence aan de beurt. De lakjes van Essence zijn qua kleuren en qua vormgeving veranderd. De kleuren spraken me nog niet heel erg aan toen een deel van het assortiment bij ons in het Kruidvat stond. Alleen naar dit lakje was ik nieuwsgierig, aan de inhoud van het flesje te zien zaten er verschillende soorten glitters in en de perzikkleur vond ik ook heel erg mooi. 


Omdat de inhoud van de flesjes ook groter is geworden, is de prijs ook gestegen. Ze kostten eerst €1,29 en nu €1,69. Ook zit er een klik-systeem in de dop, hierdoor voel je dat het flesje goed dicht zit. Dit vind ik heel erg fijn, want zo wordt je lakje minder snel stroperig, omdat je zeker weet dat je flesje goed dicht zit.


Dit is de kleur 119 Boho Chic. Aan de dop kun je zien dat het een glitterlakje is. Het nagellakje heeft een breed kwastje, waardoor je makkelijker je nagels kunt lakken. Met het kwastje kan ik in een keer mijn nagel van mijn pink lakken.


De nagellak bevat oranje/gele shimmers/kleine flakies en rode glitters. Dit zorgt voor een speciaal effect. De substantie is een beetje dik en met twee laagjes dekt de nagellak. Doordat de lak wel dik is, moet je uitkijken voor luchtbelletjes in je lak. Dit had ik de eerste keer toen ik mijn nagels ging lakken en dat maakt je manicure er niet mooier op. Voor de rest ben ik zeer tevreden over het lakje en zal ik misschien nog wel meer kleurtjes kopen als het hele assortiment aanwezig is bij ons. Heb jij al een nieuw lakje van Essence en wat vind je ervan?

6 opmerkingen:

  1. Erg mooi lakje, heb deze zelf ook.
    Liefs, xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb inderdaad al van veel mensen gehoord dat ze dit lakje hebben, hij loopt dus goed!

      Verwijderen
  2. Leuk artikel en leuke blog!
    Zullen we elkaar volgen?
    xxRoos.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het shimmer effect erg mooi, maar de kleur is niet echt mijn ding.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Volgens mij zijn er nog meer lakjes met zo'n shimmer, misschien zit daar je kleur wel bij?

      Verwijderen

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...