zondag 30 september 2012

My Lovely Life #4

Vandaag alweer deel 4 van My Lovely Life. In My Lovely Life laat ik foto's zien uit mijn persoonlijke leven. Ze staan in willekeurige volgorde. Laten we weer een kijkje nemen in mijn leven!


Ik liep de zon tegemoet. Ik werd hier echt vrolijk van, zo'n mooie lichtval. 


De zon die onderging en die de mooie lichtval veroorzaakte. Ik heb hier echt even naar staan kijken, ik vond het zo mooi. Het was verder helemaal rustig en de zon scheen op mijn gezicht. Echt even een geluksmomentje.


Ik had weer een dressuurwedstrijd, dat betekende de proef leren! 


Een nieuwe favoriet: Catricce Yellow Sub-Mandarine


Slag/grove krullen in mijn haar. Jammer genoeg kwam ik op de weg naar het station een grote regenbui tegen... Weg mooi kapsel!


Eten koken, schnitzel, wortels en aardappels, toch wel een favoriet avondeten van mij :)


 Ramani lag zo lief in haar mand. Ze had haar voorpootjes op de hand van de mand en lag daar met haar kopje op. Ik smolt echt toen ik het zag.


Mijn haar gekruld. 's Morgens strak gekruld en veel haarlak in gespoten en 's avonds had ik echt supermooie krullen. Hier was ik net klaar met krullen.


Ramani gekamd, het verbaast me altijd hoeveel haar er van die hond afkomt. Dat ze nog niet kaal is...


Aardbeien met ijs, echt heerlijk. Ik heb hier zo van genoten.


Ramani houdt ervan om als een baby bij me te liggen. Ik vind het ook fijn, heerlijk warm en knus.


Even met Ramani naar de brievenbus lopen om een kaart op de bus te doen.


Presentatie leren in de trein. De presentatie ging over het binnenoor en over geluid opvangen. Heel interessant, maar wel moeilijk.


Nadat ik Ramani had gekamt, was het de volgende dag tijd om Ramani te trimmen. Ik knip haar pootjes, bij haar staart, haar borst en soms nog haar oortjes. Er kwam dus weer een hoop haar vanaf. Maar ze ziet er nu wel weer uit om door een ringetje te halen.


Bij het schoonmaken van de badkamer matchten mijn nagels perfect met het schoonmaakdoekje :)


Ik droeg mijn haar gewoon weer een keer 'steil'. Er zit een natuurlijke lichte slag in, maar ik had er verder niets aan gedaan. Gewoon lekker aan de lucht laten drogen, ook wel een keer lekker.


Ravage all over the place... Ik liet mijn scrub vallen. Deksel kapot en overal lag scrub. Het duurde wel even voordat het opgeruimd was.

Dit waren de foto's van de afgelopen twee weken. Hoe waren jouw twee weken? Ik merk dat ik steeds minder foto's maak, dus ik ga proberen weer wat meer foto's te maken. Wat vind jij de leukste foto?

3 opmerkingen:

  1. Wow, je hebt echt prachtige foto's gemaakt! En je hondje is ongelooflijk schattig. En je doet ook al aan paardrijden; wow! Ik ben echt benieuwd geraakt naar de rest van je blog, maar volgens mij heb je er een volger bij! :D

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...