zondag 16 september 2012

My Lovely Life #3

Vandaag deel 3 van My Lovely Life. Via foto's geef ik jullie een kijkje in mijn persoonlijke leven. Ben je er klaar voor? Daar gaan we dan :)


Weer een milkshake, nu een ananasmilkshake. Ik vond hem echt niet lekker! Normaal vind ik ananas super lekker, maar dit... Nee, er zaten vliesjes van de ananas in en de smaak vond ik ook niet lekker. Dit is dus geen aanrader. 

Ik kwam deze foto tegen op mijn computer en vond hem wel heel leuk. Ik denk dat ik deze look binnenkort online zet :) Ik heb namelijk heel veel looks op mijn computer heb staan, maar daar heb ik nog niets mee gedaan. Moet maar eens snel verandering in komen.

Forget Redbull, liefde geeft je vleugels :) Mijn nieuwe ring, ik ben er super blij mee. 
Het stellen twee engelenvleugels voor. Ik heb al een ring met een engelvleugel en dat smaakte naar meer. 

Het perron en het treinspoor. School begon namelijk ook weer voor mij. En in de twee weken dat ik naar school ben geweest, heb ik alweer genoeg vertraging gehad voor de rest van het jaar vind ik. 
Het zat me niet mee, elke dag had ik eigenlijk wel vertraging. Leuk hoor dat openbaar vervoer.

Copper Cabana van Catrice. Ik vind het een hele mooie kleur en en ik denk niet dat dit de laatste keer is dat ik hem op mijn nagels heb...

Mijn comfy outfit. Ik hing lekker op de bank en trok daarom een lekkere joggingsbroek en warme sweater aan. Ik voelde me alleen wel een beetje een grijze muis...

Ramani gebruikte me daarna als hoofdsteuntje. Als ze helemaal ontspant en haar koppie helemaal neerlegt, is haar kop best nog wel zwaar! Op een gegeven moment ging mijn been er gewoon van slapen en toen moest ik haar jammer genoeg wakker maken. 

Hoe weinig zon er ook is, Ramani gaat erin liggen. Het is een echte zonaanbidster. In de zomer heeft ze ook heel vaak naast mij in de tuin gelegen, dan lagen we samen lekker te zonnen.

Dit blijft een favoriet van mij, Essence Choose Me! Ik vind het zo'n mooie kleur. Jammer genoeg begint het flesje steeds leger te raken en wordt hij nu niet meer verkocht... Bummer!

Ramani had een nieuwe mand gevonden. Mijn zusje had deze kranten op de grond gelegd zodat ze het hamsterhok erop kon zetten, maar voordat ze het hok er daadwerkelijk op kon zetten, had Ramani de krant al toegeĆ«igend. 

Fruitsalade in de maak!

Mijn overlevingspakket voor Horse-Event. Mijn dag begon om half 5 's morgens en om half 11 's avonds was ik weer thuis. Jullie snappen vast wel dat er genoeg eten en drinken mee moest om genoeg energie te hebben voor zo'n lange dag.

Zondag was het ook nog warm. Ramani en ik hadden nog maar 3 stappen buiten gezet voordat ze al begon te hijgen en ze bleef hijgen totdat ze weer op de koude kamervloer lag. Ik vind het altijd zo schattig eruit zien, het lijkt net alsof ze lacht.

Een hele mooie waterlelie in onze vijver :) 

Ramani was heel erg rusteloos, ze liep de hele tijd om me heen. Uiteindelijk heb ik haar op de tafel gezet en toen lag ze rustig te slapen en om zich heen te kijken. Ze was toen heel dicht bij me en toen vond ze het goed en kon ze zich eindelijk ontspannen. Normaal doe ik dit niet hoor, maar nu was ze zo rusteloos dat dit de enige manier was om haar rustig te krijgen.

Anouk en ik gingen samen huiswerk maken, dat was tenminste de bedoeling. Anouk vroeg of ze iets op mijn arm mocht tekenen en dit kwam er uiteindelijk uit. Ik hou ervan als iemand met mijn haar zit te spelen of op mijn huid zit te kriebelen. Dus ik heb hiervan genoten haha.

Ik ging naar de kapper en het ging weer in laagjes en de puntjes eraf. Geen drastische verandering, maar er ging toch zo'n 7 cm af. Dit merkte ik de eerste keer wel met mijn haar borstelen, mijn borstel vloog uit mijn haar, omdat ik dacht dat ik nog verder moest borstelen. Dit heb ik eigenlijk altijd nadat ik bij de kapper ben geweest.

Het was vrijdag zulk slecht weer dat het tijd was voor warme chocolademelk met slagroom! De eerste keer dit jaar en zeker niet de laatste keer. Ik vond het vreselijk, de hele dag harde wind en regen, maar we moeten er volgens mij weer aan wennen.

Dit was My Lovely Life weer voor deze keer! Wat vind jij de leukste foto van deze keer? Ik denk ik toch wel de foto van Ramani op de tafel haha :) Over twee weken komt de volgende aflevering van deze serie! 

10 opmerkingen:

  1. Hele leuke foto`s meid! Ik heb dat ook hoor! Vind het ook heerlijk als iemand mijn haar doet!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! Haha ja mijn zusje kan er ook zo van genieten.
      Liefs

      Verwijderen
  2. leuke foto's! wat een schattig hondje heb je zeg :)!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! Ik vind haar zelf ook superschattig haha

      Verwijderen
  3. Je haar ziet er weer leuk uit!:) De nagellakken die je op hebt zijn trouwens echt incredible om te zien. :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel :) Ja, ik ben ook echt superblij met die nagellakken :)

      Verwijderen
  4. Die ring is echt prachtig! En je hondje is zoooo enorm cuteee haha! Voor de rest zijn het ook leuke foto's! :D

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...