zaterdag 1 september 2012

My Lovely Life #2

Vandaag het tweede deel van My Lovely Life. Het is nu 3 weken geleden dat het eerste deel van deze serie op mijn blog verscheen. In die tussentijd heb ik heel erg veel foto's gemaakt. Ik denk dat ik elke twee weken nu een deel van My Lovely Life ga doen, omdat het anders zoveel foto's worden! :) Ik moet zeggen dat ik heel erg slecht ben als dingen op een bepaalde datum moet gebeuren, dus het kan zijn dat het soms wat langer of korter is dan twee weken. Hopelijk vinden jullie dit niet erg. Genoeg gekletst, op naar de foto's!


De foto's staan weer in willekeurige volgorde. Paardensport op de Olympische Spelen, wat heb ik veel tv en livestream gekeken. Ik was blij dat we weer thuis waren, omdat we op vakantie geen internet hadden en veel paardensport via de livestream werd uitgezonden. Mijn laptop stond bijna de hele dag aan. Ik heb ervan genoten.


Weer veel fruit, ik kan er geen genoeg van krijgen! :) Ik kan hier wel in blijven eten.


Ontbijt en lunch ineen, ik had heel erg honger dus ik had twee broodjes met kruidenboter en kaas (mijn tweede verslaving), crackertjes en fruitcocktail. Wat heb ik gesmuld en ik zat de hele dag vol.


Ramani moest weer nodig in bad. Ze vond het niet leuk, maar is wel altijd heel erg braaf als ze gewassen wordt. Als ze nat is, blijft er helemaal niets van haar over, het is dan zo'n klein hondje.


Ondanks dat het warm was de afgelopen tijd, heb ik toch een avondje onder de deken gelegen. Ik had het niet heel erg warm en vond het heerlijk behaaglijk onder de deken.


Kwasten wassen, wat heb ik er een hekel aan. Toch moet het gebeuren, dus ik zette op mijn laptop een beautyfilmpje op en ging aan de slag. Dat maakte het toch even wat leuker.


Het resultaat vind ik altijd veel leuker om te zien, al mijn kwasten weer netjes schoon en gewassen in de vensterbank. Hier kan ik altijd van genieten. Jammer genoeg duurt het altijd wel lang voordat mijn kwasten droog zijn, vooral de grote kwasten duren altijd heel erg lang.


Ramani diep in slaap, ik vind het zo schattig en kan dan wel uren naar haar kijken. Soms gaat ze kwispelen in haar slaap, dan kan ik echt om haar lachen. 


Lunch: twee crackers met stroop, pruimen en fruitcocktail. Ik vind fruitcocktail (en ananasstukjes) heel erg lekker, het gaat er altijd wel in bij mij.


Ramani gebruikt mijn voet als kussentje. Jammer genoeg ging mijn voet slapen en moest ik mijn voet terugtrekken en Ramani wakker maken. 


Op vakantie waren mijn benen verbrand en mijn benen begonnen af te vellen... Ik vind het zo verslavend om de velletjes dan van mijn benen af te trekken. Ik weet dat ik eraf moet blijven, maar het is moeilijk. Gelukkig zijn de velletjes nu niet meer zichtbaar.


Aardbeienmilkshake :) Sinds kort hebben wij een blender en met het warme weer moesten we hier natuurlijk wel gebruik van maken. Echt heerlijk :)


Ramani kan zo smekend kijken als ik zit te eten. Het is dan moeilijk haar niet een stukje te geven, maar dat doen we niet, anders gaat ze altijd bedelen.



Met het warme weer heb ik heel erg veel bij Schoonhoven gelegen, een plas bij ons in de buurt. Het was echt heerlijk, je voelt de wind waardoor de zon niet zo brand en je kunt makkelijk het water in. Het zand is wel bloedheet, maar gelukkig is er ook genoeg gras om op te liggen.


Dit is echt een heel grappig verhaal. Mijn zusje en ik gingen naar onze vader, maar die was niet thuis. Wij konden wel de tuin in, dus dat deden we maar. De zon scheen, het was heerlijk warm, dus wij gingen in de tuin wachten. Ik moest mij nog opmaken, omdat ik 's avonds uitging, dus ik stalde al mijn spullen uit om me in de tuin op te maken. Ik hoorde 'flats' en keek naar mijn spullen. Toen zag ik het... Er had een vogel op mijn borstel gepoept! Anouk en ik hebben hier heel erg hard om gelachen. Gelukkig kreeg ik mijn borstel makkelijk schoon.


Ik vind dit zulke lekkere ijsjes! Het zijn citroenijsjes en als je het ijsje op hebt, is het stokje een dropstaafje. Echt te lekker :)


Maar ik vind raketjes ook heel lekker hoor! 


Met het warme weer was ik zo blij dat ik kon douchen wanneer ik wou. Dit is de douche bij papa, hij heeft meerdere sproeiers. Echt heerlijk om een koude/lauwe douche te kunnen nemen. 


Ook dit was mijn grote vriend tijdens het warme weer, mijn ventilator heeft 's nachts vooral aangestaan zodat ik normaal kon slapen. Echt een geweldige uitvinding.


Zelfs Ramani had het warm en zocht het koelste plekje op, onder de trap, helemaal tegen de muur aan. Ik had eerst heel het huis doorgezocht voordat ik haar zag. Normaal gaat ze hier namelijk nooit liggen.


Met het warme weer had ik niet veel eetlust, dit was het enige wat ik at: crackertjes, pruimen, rozijnen en ananasstukjes. Ik had vooral veel dorst en dronk heel erg veel. Gelukkig is dat ook hetgeen wat je nodig hebt met warm weer.


Van lange nagels...


Naar korte nagels. Een van mijn nagels was heel erg ingescheurd en toen besloot ik dat ik al mijn nagels maar kort ging vijlen. Mijn nagels waren niet gelijk en hadden verschillende vormen. Door alles weer kort te vijlen, kunnen al mijn nagels weer gelijk groeien.


Een beetje wazig beeld op de tv, maar dit is ook een Cavaliertje, alleen dan een andere kleurslag. Ramani zat heel erg geïnteresseerd te kijken, elke keer gingen haar oortjes omhoog, echt superschattig.


Mijn konijntje, gezellig bij me op tafel terwijl ik zit te bloggen. Ons andere konijn is jammer genoeg overleden terwijl wij op vakantie waren. Het was een combinatie van ouderdom (bijna 10 jaar), hitte en waarschijnlijk kanker. Toch hadden we het niet verwacht en we vonden het daarom ook heel erg.


Bananenmilkshake! Normaal vind ik aardbeien lekkerder dan banaan, maar nu was het andersom. Ik vond deze bananenmilkshake echt superlekker. 




Ik kon niet slapen en ging was spelen met een collage-app en dit was het resultaat. Een collage van Ramani, een collage met nail-art creaties en een nail-art met ooglooks. Over de nail-arts en ooglooks komt nog meer! Dit was mijn leven in foto's van ongeveer de afgelopen drie weken. Wat vind jij de leukste foto?

4 opmerkingen:

  1. MM Milkshakes! Wat een mooie nailart! Leuke foto`s!
    lIEFS

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke pictures! :) Naw, je konijn is echt zo cute om te zien! Fruit is ook echt goddelijk, helemaal als het vers is en ijs en ijskoud. ^^

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel :) Ik heb inderdaad een superlief konijntje haha :p ja ik ben echt verslaafd aan fruit!

      Verwijderen

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...