woensdag 12 september 2012

Mijn stash

Vandaag een stash-filmpje. Ik was nooit tevreden over mijn opbergmethode van mijn stash en toen ik mijn stash laatst had opgeruimd, was ik best tevreden. Daarom besloot ik maar gelijk een stash filmpje op te nemen. Dit filmpje heb ik 26 augustus opgenomen, maar omdat ik vooruit werk, komt hij nu pas online. Het kan dus zijn dat mijn stash nu alweer wat veranderd is. Als je producten ziet waar je een review of artikel van wil zijn, laat het dan maar weten, dan kijk ik wat ik voor je kan doen :) Wat vind je van mijn stash en hoe ik het heb opgeborgen?

15 opmerkingen:

  1. Ik hou van stash filmpjes. Vind het leuk om te zien wat andere hebben. Leuk gedaan.
    Liefs, xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! :) Ik ben zelf ook dol op stashfilmpjes, soms die ik daar dan ook hele mooie producten die ik zelf ook graag wil hebben

      Verwijderen
  2. hay

    je hebt heel erg mooie blog ;)
    ik begin net pas .. heb je nog een goede tips voor mij

    ik hoor het graag
    mvg hosz

    www.beautybloghos.blogspot.nl


    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel :) Een hele goede tip is toch regelmatig/consequent bloggen. Hierdoor weten bezoekers van jouw blog waar ze aan toe zijn. Succes met je blog!

      Verwijderen
    2. Een tip die ik je kan geven is gewoon doorzetten! Bezoekers komen niet uit het niets en hou het overzichtelijk, denk na over je schrijfstijl etc ;) oja en gebruik niet alleen plaatjes van internet maar maak ook zelf foto's!

      Verwijderen
  3. heel leuke stash, je hebt best wel veel!
    ik had vandaag ook mijn stash filmpje online staan, hihi!
    liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel :) Ja ik heb inderdaad best wel veel.
      Ik zie de laatste tijd veel stashfilmpjes online komen :P
      Ik heb jouw stashfilmpje ook bekeken :) Vond ik ook heel leuk!

      Verwijderen
  4. Wat een onwijs fijne stem heb je om naar te luisteren!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! Dit vind ik echt een heel groot compliment, vooral omdat ik straks logopedist word en dan veel met mijn stem moet doen. Een fijne stem om naar te luisteren is dan altijd pluspunt. Dus dankjewel!

      Verwijderen

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...