woensdag 26 september 2012

Max pincet

Ik zag bij de Action een pincet voor maar €0,69. Ik dacht nog: dat is vast niets. Meestal zijn goedkope pincetten niet goed, ze zijn niet scherp of ze sluiten niet goed aan waardoor je je wenkbrauwhaartjes niet goed kan vastpakken. Maar toen zag ik was voor leuke designs ze hadden, werd ik toch nieuwsgierig. Ik keek of het pincet goed kon sluiten en toen ik zag dat dit het geval was, besloot ik er toch een mee te nemen. 


Het pincet zit goed ingepakt, waardoor je pincet niet beschadigd kan raken. Hierdoor is het wel wat lastiger om te kijken of je pincet goed aansluit. Gelukkig kun je het plastic goed indrukken waardoor je wel kunt zien of het goed aansluit. Je zult dus even wat meer moeite moeten doen om te kijken of hij goed aansluit. 



Zoals jullie kunnen zien sluit het pincet goed aan. Er zit een plastic rondje om het pincet waardoor de einden van je pincet goed bij elkaar blijven. Deze bewaar ik altijd goed en doe ik altijd weer om mijn pincet na het gebruik.

 


Leuk dat de details zijn doorgevoerd aan de achterkant van het pincet. Ik vind het pincet netjes afgewerkt. Al moet ik zeggen dat er mindere pincetten bijzitten. Even goed kijken of je het goede pincet pakt dus. Ik zal eerlijk zijn, het pincet was jullie hier zien is het tweede pincet wat ik heb gekocht. 


Ik had namelijk eerst het pincet met de roze zebraprint gekocht, maar hij beviel zo goed dat ik dacht dat ik er beter nog een bij kon kopen. Ik raak nog weleens pincetten kwijt, dus daarom is het handig om altijd een extra te hebben. Op dit moment heb ik de zwarte in mijn toilettas, zodat ik altijd een pincet bij me heb als ik niet thuis slaap. Je weet nooit waarvoor je hem nodig bent ;) 
Heb jij al een pincet van de Action en wat vind je ervan?

12 opmerkingen:

  1. Die is leuk! En fijn dat ie zo goed bevalt :)


    Ik volg je via gfc en bloglovin :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel :) Ja ik ben heel erg blij dat hij zo fijn is!

      Verwijderen
  2. Wat ziet hij er leuk uit :) fijn dat hij ook nog eens goed werkt.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Daar ben ik ook heel blij mee :) En het zijn inderdaad superschattige designs

      Verwijderen
  3. Dat is beter!! Hier raken pincetten ook regelmatig kwijt... En dat zijn nooit de goedkope princetten, zo ben ik al twee keer een tweezerman kwijtgeraakt ;(
    Ik ga hier eens voor kijken, dankje voor de tip!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat is zonde! Hopelijk bevallen deze pincetten je ook

      Verwijderen
  4. Grappige pincetjes inderdaad. En al helemaal fijn als ze hun werk ook goed doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk pincetje! Voor dat geld en hij werkt ook nog eens goed :)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...