dinsdag 11 september 2012

Max lipsticks

Ik heb al eerder een artikel geschreven over de lipsticks van Max. Op een regenachtige zondag was ik mijn stash aan het opruimen en hierbij kwam ik veel lipsticks van Max tegen. Eigenlijk wist ik geen eens dat ik zoveel lipsticks van Max had! Ik bedacht me toen dat het wel leuk was om een artikel te maken over alle Max lipsticks die ik heb. Hierdoor kun je bekijken welke kleuren je leuk vindt en snel naar de Action rennen. Ben je klaar voor een overload aan foto's?



Dit is de kleur DLC 1 Frozen Berries

Dit is de kleur DLC 001 Silky Nude

Dit is de kleur DLC 002 Peach

Dit is de kleur DLC 4 Pink Frost

Dit is de kleur DLC 5 Cranberry Red

Dit is de kleur DLC 3 Wine Red

Dit is de kleur DLC 6 Soft Pink

Dit is de kleur DLC 10 Pink Passion

Dit is de kleur DLC 11 Light Peach

Dit is de kleur DLC 013 Honey Beige

Dit is de kleur DLC 014 Coral Pink

Dit is de kleur DLC 015 Pink Blush

Dit is de kleur DLC 016 Poppy Peach

Dit is DLC 39 Cherry Pink

Dit is DLC 40 Orange

Dit is DLC 551 Bright Pink

Zoals jullie kunnen zien zijn het vooral veel roze tinten. Vind jij roze lipsticks niet mooi? Dan hoef je eigenlijk niet bij de lipsticks van Max te gaan kijken. Ondanks dat het veel roze tinten zijn, lijken de kleuren niet op elkaar als je de swatches bekijkt. 

Alle swatches op een rij :)

Van links naar rechts: Frozen Berries, Silky Nude, Peach, Pink Frost, Cranberry Red, Wine Red

Van links naar rechts: Soft Pink, Pink Passion, Light Peach, Honey Beige, Coral Pink, Pink Blush

Van links naar rechts: Poppy Peach, Cherry Pink, Orange, Bright Pink

Ik moet zeggen dat ik vooral de laatste kleuren heel erg mooi vind, deze knallen echt in vergelijking met de rest van de kleuren. Ik draag vooral veel Light Peach, Poppy Peach, Soft Pink en Pink Passion, maar de rest van de lipsticks pak ik er ook regelmatig bij. Welke kleuren vind jij mooi of heb jij in je bezit?

13 opmerkingen:

  1. haha wauw, ontzettend veel!
    ik heb er eigenlijk geen, omdat ik heel weinig naar de action kan, omdat die best een eindje rijden is voor mij. vrijdag ga ik wel weer, dus handig artikel! x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh wat jammer! Ik ga echt heel erg vaak even naar de Action, dus ik zou het heel erg missen als er geen Action bij mij in de buurt zat. Ik hoop dat ze de lipsticks hebben voor jou :)

      Verwijderen
  2. Het zijn echt prachtige kleuren.
    Liefs, xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja dat vind ik ook :) En dat voor zo weinig geld!

      Verwijderen
  3. Wauw, dat is nogal een verzameling. Hoe krijg je dat voor elkaar? Hier in de stad hebben we twee Action die bij elkaar misschien vier verschillende lipstick kleurtjes verkopen. :P

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja goede vraag :P Ik heb denk ik gewoon geluk dat mijn Action veel verschillende kleurtjes verkoopt. Soms zijn ze ook even weg en komen ze weer met nieuwe kleurtjes, dus kan ik weer lipsticks aan mijn verzameling toevoegen.

      Verwijderen
  4. Wauw wat veel! Bij ons verkopen ze deze lippenstift al even niet meer!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Misschien komen ze nog terug? Bij ons waren ze namelijk ook even weg en ze liggen er nu weer.

      Verwijderen
  5. Wow, alle foto's zijn haarscherp van de producten! Respect daarvoor, het zijn er superveel, maar alles staat er perfect op. Gorgeous lipsticks, de heftige kleuren zijn toch wel het mooist en dat voor zo'n prijs, heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel voor het compliment! Ik ben ook helemaal gek op deze lipsticks. Gelukkig zie je niet wat het prijskaartje van de lipstick is als je ze op je lippen draagt haha :)

      Verwijderen
  6. Ik heb er 2 maar heb er tot nu toe eentje van uitgeprobeerd en er verscheen niet echt een kleurtje op mn lippen en mn lippen werden extreem droog :O

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh dat is wel heel jammer dan... Mijn lippen worden er ook wel een beetje droog van, maar dat heb ik bij meerdere lipsticks ;)

      Verwijderen
  7. Ik fiets elke week wel even langs action, ze hebben daar zoveel leuks. Ook heb ik een aantal lipsticks, maar half niet zoveel als jij. Wel leuk om ze zo bij elkaar te zien.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...