zaterdag 22 september 2012

Max lippenbalsems

Bij de Action zag ik hele leuke poppetjes. Ik had eerst geen eens goed door wat had het was, maar toen zag ik op de verpakking staan dat het om lippenbalsem ging. Ik vond ze er wel heel erg schattig uitzien en voor €1,89 heb ik deze verpakking met drie lippenbalsems meegenomen. Maar is het ook wat?


Dit zijn de lippenbalsems. Op de verpakking staat: New collection. Dit klopt ook, ik had deze lippenbalsems nog niet eerder in het schap gezien. Handig, want zo weet je gelijk of er nieuwe producten zijn verschenen.


Het zijn drie smaken: green apple (het groene poppetje), strawberry (rode appeltje) en blueberry (het blauwe appeltje). Ikzelf vind niet echt dat het een smaak afgeeft, maar het ruikt er wel naar en de kleuren zijn erop aan gepast.


Veel minerale olie, wat je lippen 'verslaafd' maakt. Ik had dit al in de winkel gezien, maar ik heb hem toch meegenomen. Mijn lippen zijn niet zo snel verslaafd en ik vond ze zo schattig. Ben je er wel gevoelig voor dat je lippen altijd maar lippenbalsem nodig hebben, kun je deze lippenbalsem beter laten staan, want hiermee maak je het alleen maar erger. Jullie kunnen het misschien nog net zien op deze foto, maar dit product is niet getest op dieren. Dit vind ik fijn om te weten :) 


Teleurstelling... Ik had gehoopt dat de lippenbalsem een beetje bol waren, maar ze zijn juist eerder hol. Je moet echt met je vinger in de verpakking en het dan op je lippen smeren... Met mijn lange nagels niet heel erg handig, ik schepte de lippenbalsem met mijn nagel eruit in plaats van dat ik wat lippenbalsem op mijn vinger had. De blauwe heeft een ongelukje gehad volgens mij. Er zat ook lippenbalsem in de dop. Raar genoeg is dit nu de enige lippenbalsem die ik van dit trio gebruik, omdat door het ongelukje de lippenbalsem niet onder mijn nagel komt. Ik hoef het niet zo uit de verpakking te halen. Een geluk bij een ongelukje dus ;) 


Als laatste een swatch. Omdat de lippenbalsem zo'n rijke kleur heeft, was ik een beetje bang dat ik straks met blauwe, rode of groene lippen zou lopen. Zoals jullie op de foto kunnen zien is dit niet het geval. Blauw is het meeste aanwezig qua kleur, maar op je lippen zie je dit niet. Blauw maakt je tanden optisch witter, dus een klein beetje blauw op mijn lippen vind ik niet erg ;) De lippenbalsems geven vooral veel glans af. 

Mijn eindoordeel, heb ik er goed aan gedaan dat ik ze mee heb genomen of had ik ze beter kunnen laten staan? Ik baal dat ik alle lippenbalsem onder mijn nagels krijg, daarom pak ik ze niet snel. Maar als ik ze pak, vind ik ze wel fijn. Mijn lippen raken er niet snel aan verslaafd, dus dat is mijn geluk. Toch denk ik dat ze uiteindelijk onder in mijn lade belanden en dat ik ze niet veel zal gaan gebruiken. Ik had ze beter kunnen laten staan. Gelukkig kosten ze niet veel en is het dus geen miskoop geweest ;) Heb jij deze lippenbalsems al bij de Action gezien en wat vind je ervan?

6 opmerkingen:

  1. Beetje jammer! Ik zal ze dus niet gaan kopen ^^

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Gelukkig heb je wat aan mijn review gehad ;)

      Verwijderen
  2. Heb ze ook gezien maar laten staan want potjes lippenbalsem en ik zijn geen vriendjes...geef mij maar sticks of tubes.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Mijn lange nagels en potjes zijn ook geen vriendjes ;)

      Verwijderen
  3. Ik vind ze wel erg leuk maar ik ben al verslaafd aan mijn Labello`s!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb heel erg veel verschillende lippenbalsems die ik gebruik :) Ik ben niet zo trouw aan een merk

      Verwijderen

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...