vrijdag 28 september 2012

Inspiratie: Quotes

Quotes, ik haal er soms zoveel kracht uit. Als je mij volgt op Instagram (NicolienSpitse, volgen mag altijd!), dan zie je ook regelmatig quotes voorbij komen. De quotes die jullie vandaag voor bij zien komen, passen allemaal bij me. Sommige hebben geen uitleg nodig, bij anderen geef ik wat uitleg.


Hier ben ik het helemaal mee eens. Uiteindelijk gaat het erom dat je het leven hebt geleefd. 

Dit zegt volgens mij genoeg. Wie wil mij hersenspoelen? Haha

Soms heb ik van die momenten die me zo gelukkig maken dat ik het niet kan beschrijven. Eigenlijk zou het leven uit al dat soort momenten moeten bestaan, maar dat kan niet. Toch koester ik die momenten met heel mijn hart.

Dit vind ik zo'n mooie... Hij is helemaal waar. Pas als je iets hebt verloren, waardeer je het pas echt. Hoe ironisch dat ook is.

Ga alleen om met de mensen die het beste met je voor hebben.
Klopt als een bus...

Deze vind ik zo mooi. Hij klopt helemaal. Ik probeer zo te leven, al is het soms moeilijk.

Klopt weer helemaal :) Iemand moet je nemen zoals je bent en ook je slechtere kanten. Iedereen heeft ups en downs en ik wil dat degene die van mij houdt hier alletwee mee om kan gaan.

Weer zo'n mooie die helemaal klopt

Een positieve! Zo moet je het leven blijven zien :)

Ik vind hem geniaal :)



Helemaal. Nu mijn vriendinnen niet meer op dezelfde school zitten en allemaal een andere studie hebben, spreken en zien we elkaar minder. Maar als je ze nodig hebt, ze zijn er altijd. Dat vind ik nou vriendschap :)

Volg je hart. Als je dit doet, komt het goed. Ik ben echt een gevoelsmens en volg eigenlijk altijd mijn gevoel. Meestal gaat het goed, soms had ik eerst beter ergens over na kunnen denken. Maar ik heb wel altijd dat als ik ergens over nadenk en niet mijn gevoel volg ik er eerder spijt van krijg dan andersom. 

Ik vind dit een mooie. Of het klopt, nee dat niet, maar door deze quote heb ik wel de kracht om door te gaan. Ik blijf hierin geloven, totdat het ooit een keer uitkomt.

Geef nooit op als je iets wilt. 

Wat vind jij de mooiste quote? En wat is jouw eigen lievelingsquote?

4 opmerkingen:

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...