donderdag 20 september 2012

Inspiratie: gelnagels

Vandaag heb ik weer een inspiratie artikel voor jullie. Ik ben nog steeds dol op gelnagels en haal mijn inspiratie qua nail-arts ook regelmatig van gelnagels. Natuurlijk is met gelnagels veel meer mogelijk dan  met nagellak. Toch wil ik jullie deze gelnagels laten zien. Ik heb de laatste tijd heel erg veel foto's verzameld van gelnagels en nail-arts en ben van plan binnenkort nail-arts te maken die geïnspireerd zijn op deze foto's. Zo kunnen jullie zien dat je ook zonder gelnagels hele mooie nagels kunt hebben.


Ik hou van roze en glitter, dus deze combinatie is perfect voor mij. Dat bloemetje op de ringvinger breekt het toch een beetje.


Ik hou van de panterprint en helemaal als hij met roze is uitgevoerd. Er is een mooie eenheid tussen de nagels doordat alle nagels hetzelfde zijn. Doordat het diagonaal over de nagel loopt, vind ik dat de panterprint op elke nagel kan zonder dat het te ordinair wordt.


Deze wil ik echt gaan namaken, maar volgens mij is dat nog best moeilijk. Het ziet er heel simpel uit en doordat de kleuren zo goed bij elkaar passen, valt hij ook niet echt op. Hoe beter je er naar kijkt, hoe meer details je opvallen.


Dit vind ik echt een voorjaarsnail-art. Hij doet me denken aan pasgeboren lammetjes, vraag me niet waarom. Waarschijnlijk omdat het zo'n zacht babykleurtje is.


Dit vind ik mooie feestelijke nagels, passend bij je verjaardag of kerst. Door de glitters vind ik hem heel feestelijk, maar niet over de top. De glitters vormen het detail, niet het plaatje.


Deze vind ik mooi, omdat hij zo subtiel is. Ook vind ik dat warme goud heel mooi bij die zwarte lijntjes passen.


Doordat je goed moet kijken wat het nou precies is, vind ik deze zo leuk. Paars met een zweempje roze en dan roze en lichtpaarse hartjes. Ik vind hem schattig.


Deze vind ik ook echt heel erg leuk. Hij is subtiel, maar door al die verschillende kleurtjes word ik er zo vrolijk van :) Ik zou deze met neonkleuren ook heel erg mooi vinden. En die strass-steentjes maken het echt af. Heel erg mooi.


Deze vind ik ook heel erg mooi. Het lijkt een beetje op een roze strikje en ik vind hem dan ook heel erg passen bij Pink Ribbon. Het doet me hieraan denken en daarom vind ik deze nail-art zo mooi.


Net zoals van panterprint hou ik ook van zebraprint. Deze zebraprint met als ondergrond twee verschillende kleuren vind ik echt heel erg leuk. Ik vind het ook heel leuk dat de kleuren in plaats van boven elkaar (zie hieronder) eens een keer naast elkaar zijn aangebracht. Dit zie je namelijk minder vaak.


Zoals ik hierboven al zei zie je het wel vaker dat er twee verschillende kleuren boven elkaar worden gebruikt. Hierbij vind ik de kleurencombinatie zo leuk. Hij is niet allerdaags en daarom zo speciaal. Ik vind het wel een beetje jammer dat de kleuren door elkaar lopen (zie bij de duim). Het wordt hierdoor oranje en dit vind ik wat minder mooi. Had het mooier gevonden als de kleuren echt van elkaar gescheiden waren.


Deze vind ik echt schattig, weer met hartjes en weer met paars. Blijkbaar is het een goede combinatie :)


Ik vind deze combinatie heel erg leuk, ik had hem nog mooier gevonden als het met neonroze was. Ik vind het roze met wit wel mooi opvallend, maar toch niet te opvallend. Met neonroze zou het wel echt knallend zijn, dat zou ik echt tof vinden.


Ombreglitters! Dit heeft verder geen beschrijving nodig lijkt me :)


Ik vind deze combinatie tussen warme en koude kleuren echt heel mooi. Normaal vind ik warm (rosegoud) en koud (zilver) samen niet mooi, maar deze combinatie wel. Ik denk omdat het zilver niet heel erg opvalt en het zwarte een goed balans geeft.


Deze combinatie is zo zacht, perfect voor het voorjaar. Ook door de bloemetjes vind ik hem geschikt voor het voorjaar. Door de donkerpaarse glitters wordt er toch wat meer kleur in de nail-art gebracht. Als deze glitters zouden ontbreken, zou deze nail-art heel vlak zijn.


Deze nail-art vind ik echt heel mooi voor het dagelijkse leven. Door de details op de ringvinger vind ik het niet saai.


Deze vind ik ook heel simpel, maar door de diamantjes en doordat er een hoekje in de french manicure zit, vind ik hem toch weer anders dan normaal.

Welke nail-art vind jij het mooiste en welke wil je dat ik na ga maken?

5 opmerkingen:

  1. Wauw, gaaf! Zo'n nailart op gelnagels ziet er gelijk veel mooier uit vind ik! Ik vind de op een na laatste mooi. Inderdaad goed geschikt voor gewoon naar school of je werk, maar het heeft toch iets speciaals. :) Leuk blog!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Daar ben ik het helemaal mee eens :) Dankjewel :)

      Verwijderen

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...