dinsdag 25 september 2012

I love... lipgloss

Laatst was ik even bij de Douglas en toen zag ik in een bakje deze lipgloss liggen. Hij kostte €3,95. Ik vond het best duur voor een lipgloss, maar ik zag dat het van de strawberries & milkshake lijn was. Hier heb ik ook een bodybutter van en deze vond ik zo lekker ruiken dat ik deze lipgloss niet kon laten liggen. 


Eerlijk gezegd viel deze lipgloss me een beetje tegen. Hij rook niet zo lekker als de bodybutter, eerlijk gezegd kon ik er geen strawberries en milkshake van maken. Ik vond dit wel heel erg jammer. Ik vind hem wel lekker ruiken, maar kan de geur niet plaatsen, terwijl ik bij de bodybutter heel duidelijk aardbeimilkshake rook. Op mijn lippen aangebracht vond ik de lipgloss ook best dik. Hierdoor blijft hij wel beter op mijn lippen zitten, maar ik vind het op het begin wel vervelend aanvoelen. Later verdwijnt dit gevoel, terwijl de lipgloss heel goed blijft zitten.


Een swatch op mijn arm. Hier kun je ook zien dat de lipgloss dik is, vooral aan de bovenkant. 


Op mijn lippen geeft hij wel een supermooie glans en je ziet een hele kleine shimmer, deze is bijna niet zichtbaar. 


Full face kun je zien dat hij mijn lippen iets donkerder maakt. Hij had van mij nog iets meer donkerder mogen zijn, maar misschien kan ik hem nog wat opbouwen zonder dat hij superdik wordt. Al met al ben ik tevreden met deze lipgloss. Ik zal hem vaak pakken. Wat vind jij van deze lipgloss en heb jij een lipgloss van de I love... lijn van Douglas?

6 opmerkingen:

  1. Deze heb ik ook, de geur is echt zo lekker.
    Liefs, xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind hem je wel heel mooi staan! Jammer dat hij niet zo lekker ruikt ...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik vind hem wel lekker ruiken, alleen hij rook anders dan ik verwachtte ;)

      Verwijderen

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...