dinsdag 11 september 2012

Fotoverslag Horse-Event

Vandaag heb ik een fotoverslag van Horse-Event voor jullie. Ik zal de foto's van ruiters van onze manege niet erbij zetten, omdat ik niet weet of ze het fijn vinden om online te verschijnen. Het lijkt dus misschien dat ik bij weinig onderdelen ben geweest, maar dat komt omdat de zitcompetitie toch een groot deel van de dag inneemt. Eerst twee keer de halve finale, dan de uitslag, dan een ruiter die door was naar de finale en dan de uitslag daarvan en de uitreiking van de zitcompetitie. Het hele zitcompetitie-gebeuren neemt toch al de helft van je tijd in beslag. Benieuwd waar ik nog meer ben naar wezen kijken? Lees dan vooral verder!






















2 opmerkingen:

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...