donderdag 13 september 2012

Essence pigmenten

In mijn shoplog konden jullie zien dat ik de pigmenten van Essence had gekocht en vandaag heb ik het artikel en de swatches die erbij horen voor jullie! 


De pigmenten die ik heb gekocht, het zijn er 10. Ik wil de rest nog wel heel erg graag, maar kan ze niet vinden. Bij ons worden ze in ieder geval niet verkocht en in Zwolle ook niet. Als iemand een Kruidvat/Trekpleister weet waar ze nog andere kleuren verkopen, zeg het alsjeblieft bij de comments! Fairy Dust hoef ik niet, maar de rest wil ik wel graag.

Van links naar rechts, de onderste rij: Be My Brightsmaid, Broadway Starlet, Little Mermaid, Miss Piggy's Lollipop, Box Of Chocolate
Van links naar rechts, de middelste rij: Smell The Caramel, WOW It's Orange, Kiss The Frog, Black Sparrow
Bovenste rij: Strawberry Smoothie


Be My Brightsmaid is een zachtgele kleur met een mooie shimmer


Miss Piggy's Lollipop, een felroze kleur met shimmer die af en toe wel een blauwe glans lijken te hebben


Strawberry Smoothie is een oudroze kleur die soms een beetje naar bruin neigt


Little Mermaid, een mooie diepblauwe kleur 


Kiss The Frog, een felgroene/lime kleur 


Black Sparrow, een donkergrijze kleur die bijna naar zwart neigt met een mooie zilveren shimmer


Smell The Caramel, een karamel kleur, zoals de naam het al zegt


Box Of Chocolate, zoals jullie kunnen zien heeft hij onder de deksel een andere kleur dan onderin het potje. Heel raar, ik heb al geschud, maar het blijft hetzelfde. Het is een donkerbruine kleur met veel shimmer erin.


Broadway Starlet, allemaal verschillende kleuren glitters. 


WOW It's Orange, een semi-matte neonoranje kleur.


Alle potjes zitten dichtgeplakt met een stickertje. Er zit een uitsteekseltje aan waarmee je het stickertje eraf kan trekken. Het lukte mij niet om mij met dit nagels te doen, ik kwam er niet met mijn nagel onder.


Dus ik zette de punt van een aardappelschilmesje ertussen en trok hiermee het stickertjes eraf. Je moet wel uitkijken, want ik heb af en toe gehad dat het uitsteeksel bijna afscheurde. Je moet dus wel een klein beetje voorzichtig doen.



Alle swatches op een rijtje. Van links naar rechts: Smell The Caramel, Box Of Chocolate, Broadway Starlet, WOW It's Orange, Be My Brightsmaid, Miss Piggy's Lollipop, Strawberry Smoothie, Little Mermaid, Kiss The Frog en Black Sparrow.



De eerste swatches in close-up, dit zijn Smell The Caramel, Box Of Chocolate, Broadway Starlet, WOW It's Orange, Be My Brightsmaid.
Smell The Caramel is een mooie warme kleur, in Box Of Chocolate zie je de glittertjes, Broadway Starlet zijn gewoon losse glitters, deze kun je mooi gebruiken om je ooglook of nagellak te upgraden. WOW It's Orange vind ik echt geweldig, hij is semi-mat, er zit geen shimmer in en hij knalt van mijn arm af. Bij de foto's word mijn aandacht ook de hele tijd naar die kleur getrokken. Be My Brightsmaid is een zachtgele kleur, deze vind ik heel mooi.



Miss Piggy's Lollipop is knalroze, nog feller dan op de foto wordt weergegeven, je kunt de glitters goed zitten. Strawberry Smoothie is oudroze, op de foto kun je zien dat hij af en toe wat bruiner lijkt. Little Mermaid is echt knalblauw, ook weer zo'n kleur dat eruit springt. Kiss The Frog is een mooie limekleur en Black Sparrow is donkergrijs, al zie je dat aan de linkerkant van de swatch een rare zwarte streep zit. Ook lijkt het alsof er een beetje een blauwige glans over zit. Deze kleur kun je dus donker opbouwen.

Ik ben heel erg blij met deze pigmenten en wil ze het liefst allemaal. Wat vind jij van de pigmenten? Heb jij er wat in je bezit en hoe bevallen ze jou?

15 opmerkingen:

  1. Heb ze deze week wel gezien in Enschede(bij twee winkels, beide op het grote plein) en Amersfoort. In Zwolle in het inderdaad hopeloos. In Nijverdal schijnen ze ook te zijn maar dat heb ik niet "persoonlijk"gecontroleerd.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hmm jammer genoeg ligt dat best uit de richting... Toch heel erg bedankt voor het doorgeven! Misschien toch maar even een treinreisje door Nederland om die pigmenten te scoren :)

      Verwijderen
  2. mooi! mij spreekt het niet echt aan omdat ik het te veel werk vind hihi, shame on me!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha ik zal het ook niet dagelijks gaan gebruiken, maar ik vind deze pigmenten nog best snel werken. Dus dat scheelt weer :) pak ik ze toch vaker

      Verwijderen
  3. Zelf ben ik echt een kluns met pigmenten. Maar ze zien er prachtig uit.
    Liefs, xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik moet zeggen dat deze pigmenten supermakkelijk werken! Ik ben normaal ook niet zo handig met pigmenten, maar hiermee kan ik supermooie ooglooks maken

      Verwijderen
  4. Prachtig allemaal! DIe broadway starlight is mijn favoriet! Ik hou van glitters!
    LIefs

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dit is ook een van mijn favorieten, maar ik vind ze allemaal geweldig :)

      Verwijderen
  5. prachtig kleuren

    plus je heb heel erg mooi page
    je bent een voorbeeld voor en beginner als mij
    heb je nog tips voor mij

    liefs

    beautybloghos

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel :) Ik heb je gister ook al een tip gegeven :p

      Verwijderen
  6. Superleuk artikel,
    Ik heb je genomineerd voor de Liebster Award!
    http://mclifeee.blogspot.nl/2012/09/liebster-award.html
    xxRoos

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Bij mij in het dorp zijn ze ook niet.
    Echt super kleurtjes zijn het.

    Liefs, Romy

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...