donderdag 6 september 2012

Essence Class Of 2013

Essence brengt weer een nieuwe Limited Edition uit in oktober die helemaal bij het feit past dat iedereen weer naar school moet. Deze Limited Edition staat in het teken van casual oversized jasjes in twee kleuren, geruite stoffen en accessoires als stropdassen en hoedjes. Je kunt dus denken aan de 'boyish' look. Deze herfst zijn vooral blauw, bordeauxrood, grijs en roze de kleuren die je terug ziet komen. In deze Limited Edition zit ook een make-up tasje dat op een ouderwetse schooltas lijkt en schattige haarelastiekjes. Benieuwd wat er nog meer in de Limited Edition zit? Lees dan snel verder!




We beginnen maar gelijk met een product dat ik heel erg mooi vind, namelijk de blush. Hij heeft een heel mooi patroontje, ik ben benieuwd of dit er lang ingedrukt blijft. Door de twee kleuren zou je ook een klein beetje kunnen shapen, maar is het supermoeilijk om met een blushkwast in zo'n klein streepje te gaan. De blush heet 01 Alpha Getter Gamma en zal €2,99 gaan kosten. 


Een van de accessoires zijn deze haarelastiekjes met strikjes. Superschattig vind ik deze. Deze twee elastiekjes zijn als duo verkrijgbaar in 01 Campus Fellows en gaan €1,59 kosten.


Ik ben heel erg benieuwd naar deze eyeshadow pens. Ze lijken op de NYX jumbo pencils. Ik vind vooral de beige en bruiachtige heel erg mooi. Je zou ze opzich kunnen gebruiken, maar ook als basis. 
Verkrijgbaar in de kleuren 01 Want to be my freshman?, 02 School's out forever en 03 Blues of being cool en zullen €1,89 gaan kosten. 


Ik ben ook heel erg benieuwd naar deze liptints. Deze zijn ideaal voor school, omdat ze veegvast zijn en superlang op je lippen blijven zitten. Hierdoor hoef je op school totaal geen aandacht te besteden aan je lippen en je geen zorgen te maken dat je lippen er niet mooi uitzien of uitgelopen zijn. Deze zijn verkrijgbaar in 01 Alpha Better Gamma en 02 Ready For Rush Week? en zullen €1,99 per stuk gaan kosten.



Deze vind ik echt superleuk, een make-up tasje in de vorm van een schooltas. Zo kun je je favoriete make-up in stijl meenemen in school. Verkrijgbaar in 01 Old-school bag en zal €2,99 kosten.


 

Nog een product dat ik graag wil hebben. Een transparante poeder die gepresst is, waarmee je je foundation kunt setten of de glim in je huid kunt tegengaan. Doordat hij transparant is, is hij voor elke huidskleur geschikt. Verkrijgbaar in 01 Sheerleader en zal €2,99 gaan kosten.





Als laatste vier nagellakjes en een topcoat. De nagellak zijn in de herfstkleuren, blauw, grijs, bordeauxrood en roze. Verkrijgbaar in 01 Blues Of Being Cool, 02 School's Out Forever, 03 Ready For Rush Week? en 04 Alpha Better Gamma en zullen €1,89 per stuk gaan kosten. 
De topcoat is een nagellak die gebruikt kan worden over elke nagellak en geeft een coole metallic finish met glittertjes. Verkrijgbaar in 01 College Hero en zal €1,99 kosten. Deze is dus ietsjes duurder dan de nagellak. 

Ik ben heel erg nieuwsgierig naar de transparante poeder, het make-up tasje, de liptints, de blush, de haarelastiekjes en oogschaduwpennen. Ook zal ik even kijken bij de nagellak, maar ik heb al zoveel nagellak dat ik probeer minder nagellak te kopen en kritisch te kijken naar de nagellak. Heel vaak heb ik al een nagellak die erop lijkt, maar neem ik hem toch mee en gebruik ik hem later niet. Dit wil ik voorkomen. Deze Limited Edition is dus eigenlijk op mijn lijf geschreven, aangezien ik eigenlijk alles wil hebben. Waar zijn jullie benieuwd naar?

1 opmerking:

  1. Ik ben heel erg benieuwd naar deze le. Alles ziet er zo leuk uit.
    Liefs, xxx

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...