dinsdag 18 september 2012

Essence cadeauset

Essence komt met een leuke geurcadeauset voor de feestdagen. Gelukkig is hij al ruim op tijd te koop, voor de mensen die niet op het laatste moment cadeautjes willen inslaan. Vanaf oktober t/m december kun je namelijk deze geurcadeauset aanschaffen. Leuk voor je vriendin, zusje of moeder.


Er zit een flacon in van 50 ml en een tasverstuiver van 10 ml voor onderweg. Allebei de flesjes zijn een eau de toilette. De flacon is versierd met een lintje om de dop, deze ontbreekt bij de tasverstuiver. Dit is natuurlijk ook wel logisch, een lintje in je tas komt bij mij nog regelmatig tussen een rits te zitten. 
De geur die in de geurenset is Like a girl's night out. Deze geur was ook te koop tijdens de limited edition afgelopen zomer. Ik heb de tasverstuiver toen gekocht. Essence zegt dit over de geur:
Dat heerlijke gevoel is weer even terug: een avondje uit met vriendinnen - we hebben de hele nacht gedanst, gelachen en plezier gehad. De fruitige, opwindende en sprankelende geur is net zo betoverend als een 'girl's night out'.

Ik gebruik de geur ook heel vaak als ik uitga of een feestje heb, omdat het een iets zwaardere geur vind. Voor overdag vind ik hem te zwaar. De geur is opgebouwd uit verschillende noten. De topnoten zijn elemi, gele mandarijn, dragon fruit en gojibes. De hartnoten zijn roos, perzik, magnolia en mandarijnbloesem. De basisnoten bestaan vetiver, vanille en muskus. De geurenset zal €8,99 gaan kosten. Geen geld als je bedenkt dat de flacon normaal al los €6,99 kost.

Ik vind deze geurenset heel erg leuk en misschien doe ik hem ook nog wel cadeau aan iemand. Ik zou hem niet aan mijn moeder cadeau geven, hiervoor vind ik het toch wat te 'kinderlijk', maar misschien wel aan een vriendin of mijn zusje. Wat vind jij van deze cadeauset? En zou jij hem voor iemand kopen?

2 opmerkingen:

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...