maandag 24 september 2012

EOTD: Girly Pink

Vandaag heb ik een EOTD/FOTD voor jullie. Deze look heb ik op vakantie gemaakt. Ben je benieuwd? Kijk snel verder!


Voor deze look heb ik veel verschillende producten gebruikt. Allereerst mijn gezicht, hiervoor heb ik de dagcrème van Essence My Skin gebruikt. Plekjes heb ik weggewerkt met het Catrice concealerpalette. De glans heb ik afgepoederd met Action DFC 261 Nude. Op mijn wangen heb ik MNY blush 301, jammer genoeg nu niet meer te koop. Mijn wenkbrauwen heb ik bijgetekend met het wenkbrauwpotlood van Catrice in de kleur Date With Ashley en daarna met wenkbrauwgel gefixeerd.
Tijd om met de look te beginnen. Om ervoor te zorgen dat mijn oogschaduw beter blijft zitten en de kleur intenser wordt, heb ik eerst een oogschaduwbasis van de Hema aangebracht. Voor deze look heb ik het palette gebruikt dat een dupe is van een Sleek palette. Om ervoor te zorgen dat de kleur meer popt, heb ik mijn Maybelline Color Tattoo gebruikt in de kleur Infinite White. Op mijn bewegend ooglid heb ik de tweede kleur van links van de bovenste rij gebruikt. In de crease gebruikte ik de derde kleur van links van de onderste rij samen met de eerste van rechts van de onderste rij. De eerste van rechts van de onderste rij heb ik ook gebruikt onder mijn onderste wimperrand. In mijn binnenste ooghoek heb ik Essence 06 Bling Bling gebruikt om mijn ogen optisch te vergroten en mijn blik frisser te maken. Als laatste gebruikte ik Miss Sporty Studio Lash mascara om mijn look af te maken.



Op mijn lippen heb ik Essence Stay With Me Longlasting Lipgloss gebruikt in de kleur Me & My Icecream. Ik vind deze lipglosses heel erg fijn en ze geven ook een mooie dekking. Mijn haar heb ik ingevlochten en rondom mijn haar gevlochten zodat het in een zijlingse vlecht uitkwam. 




Om mijn haar op zijn plek te houden en mijn kapsel wat op te leuken, heb ik een clip met een bloem van Zenner erin geklipt. Dit vond ik ook mooi passen bij mijn lippen en mijn ooglook. Wat vind jij van deze look? 

4 opmerkingen:

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...