woensdag 19 september 2012

Budget gel eyeliner

Vandaag heb ik een budget gel eyeliner voor jullie. Bij de Action zag ik een gel eyeliner met een kwastje voor maar €0,95. Dit maakte me nieuwsgierig en daarom nam ik hem mee. Vandaag review ik hem voor jullie. Is zo'n budget eyeliner ook een goede eyeliner?


Zoals altijd zitten de producten goed verpakt in karton. Niemand die met zijn vingers al aan jouw product heeft gezeten. Ik vind dit altijd een fijn idee, maar het is ook altijd een verrassing hoe goed het product is wat je koopt. Je kunt namelijk niet ergens even het product swatchen. 


Het is een heel klein potje gel eyeliner en een klein kwastje. Natuurlijk is dat ook niet gek als je naar de prijs kijkt. Ik vind het niet erg dat het een klein potje is, want ik maak eigenlijk nooit een gel eyeliner op. 


Het is een fijn kwastje, hij is stevig genoeg om gel eyeliner mee aan te brengen, maar toch flexibel genoeg om fijn je eyeliner aan te kunnen brengen. 


Het is een diep potje, hierdoor heb je genoeg rand om je overige eyeliner aan af te kunnen vegen, zonder dat je dop er helemaal onder komt te zitten. Dit vind ik zelf wel fijn, maar dit is persoonlijk. Sommige mensen vinden het ook vervelend om zo diep in het potje te moeten. 


Zoals jullie kunnen zien zijn sommige stukjes niet pikzwart en zitten er soms ook klontjes in. Met een dunner lijntje en genoeg gel eyeliner heb je wel een donker lijntje zonder klontjes. Jammer genoeg heb ik hiervan geen swatch, maar het kan er dus nog beter uitzien dan dit. Hier kwam ik achter na een beetje spelen met de gel eyeliner, dus je moet wel kijken wat het fijnste voor jou werkt.


Toen ik probeerde de gel eyeliner te verwijderen, ging dit lastig. Of de gel eyeliner echt waterproof is, dus of hij zwemmen/regenbui/huilbui overleeft zonder uit te lopen, dat weet ik niet, maar ik weet wel dat niet alles verdwenen is na zwemmen/regenbui/huilbui. Op de bovenstaande foto kunnen jullie ook zien dat de swatches nog te zien zijn en mijn huid rood is van het boenen. Gelukkig gaat het op je ogen er wel wat sneller af, maar het kan wel zijn dat je nog een lijntje ziet staan. Wat vind jij van deze gel eyeliner? Zou je hem kopen of laten staan als je hem tegen kwam?

6 opmerkingen:

  1. Ik heb hem maar nog niet gebruik want momenteel één of andere allergische reactie op een produkt (moet nog uitvinden welke hahaha) dus even oogmakeuploos.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh vervelend! Hopelijk kom je er snel achter waar je allergisch voor bent!

      Verwijderen
  2. Voor mij mag de pigmentatie nog wel iets zwarter.
    Liefs, xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Gelukkig kan dat ook ;) Ik moest even de gel eyeliner 'ontdekken' voordat ik hem nog zwarter kreeg

      Verwijderen
  3. Ik gebruik 'm al een poosje, ik heb meer gel liners maar deze vind ik het fijnste, ik pak 'm namelijk steeds weer ;-) Het kwastje was niet zoveel meer na een paar keer dus die heb ik weggedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het kwastje blijft bij mij juist wel heel erg goed :) Ik gebruik hem bijna elke dag

      Verwijderen

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...