zaterdag 4 augustus 2012

Vakantie

Ik weet niet of jullie het hebben gemerkt of niet, maar ik was de afgelopen twee weken op vakantie :) Gisteren ben ik terug gekomen. Het was best hard werken, maar ik heb op tijd alles vooruit kunnen schrijven. Dit deed ik in elk vrij momentje en soms in de late uurtjes. Het was best kort dag dat ik vooruit ging schrijven, want ik had nog maar net vakantie en de vakantievoorbereidingen moesten natuurlijk ook getroffen worden. Gelukkig heb ik het gered. Ik ben nu weer thuis en probeer vanmiddag nog een artikel online te zetten. Ik beloof niet dat dit lukt, want alle vakantiespullen moeten weer opgeruimd worden en ik heb vandaag ook nog een verjaardag. Haha het drukke leven begint gelijk weer :) Jullie kunnen de komende dagen in ieder geval wat vakantieupdates verwachten. Zijn jullie al op vakantie geweest en hoe was jullie vakantie?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...