zondag 12 augustus 2012

Tag: Hoe fake ben jij?

Op een aantal blogs had ik deze tag al gelezen en op een aantal blogs stond dat je hem over mocht nemen als je het wou. Dit heb ik eerst niet gedaan, maar nu kwam ik hem steeds weer tegen en vond ik hem eigenlijk toch wel leuk! Vandaag dus de tag: Hoe fake ben jij?

1 Heb je ooit cosmetische chirurgie ondergaan?
Nee, dit heb ik niet. Ik ben dit ook niet van plan te gaan doen, behalve als het een medische reden heeft. Ik heb bijvoorbeeld nu al licht overhangende oogleden. Als ik ouder word en dit erger wordt, zo erg dat ik er last van krijg, wil ik er wel wat aan gaan doen.

2 Gebruik je valse wimpers?
Heel af en toe. Ik heb er wel een aantal, maar ik kan ze niet goed opbrengen. Voor mijn beide gala's heb ik wel valse wimpers gebruikt, maar deze heeft iemand anders voor mij opgedaan. Toch wil ik meer gaan oefenen met het opbrengen van valse wimpers, omdat ik het voor een feestje toch wel heel leuk vind.

3 Draag je extensions?
Nee, ik draag geen extensions. Ik ben blij met de lengte en dikte van mijn haar :)

4 Gebruik je iedere dag make-up?
Eigenlijk wel. Soms op een vrije dag draag ik geen make-up, maar als ik de deur uitga draag ik sowieso mascara. Heel vaak ook meer make-up, maar zonder mascara ga ik de deur niet uit.

5 Kun je nog zonder make-up?
Nee, ik kan niet meer zonder make-up. Ik vind het veel te leuk om me op te maken en mascara doet zoveel voor mijn ogen.

6 Draag je nepnagels?
Op dit moment niet. Ik heb een hele poos gelnagels gehad en af en toe heb ik ook nagels die je op je eigen nagels moet lijmen. Ik vind gelnagels nog steeds supermooi, maar ik vind het zo duur. Nagels die ik op mijn nagels lijm, vind ik lang niet zo mooi en ze blijven niet zo goed zitten.

7 Verf jij je haren?
Nee ik verf mijn haren niet. Ik denk dat ik nog wel een keer highlights wil zetten, maar eigenlijk durf ik het niet zo goed aan. Ik ben bang dat ik het dan niet mooi vind ofzo haha :)

8 Ga jij onder de zonnebank?
Nee, ik word toch niet bruin, dus waarom zou ik mijn huid bewust gaan beschadigen?

9 Gebruik je zelfbruiner?
Ja :) Dit is mijn truc om er niet uit te zien als een wandelend lijk. Ik gebruik vooral zelfbruiner in de zomer. In de winter ben ik er te lui voor, ik vind het dan teveel werk en je ziet bijna niets van je lijf, omdat het zo koud is.

10 Heb jij tattoo's?
Nee. Ik vind tattoo's wel heel mooi, maar zou zelf niet weten wat voor tattoo ik zou willen. Ik wil dan wel een tattoo met een betekenis en een kleine, subtiele tattoo. Maar dit is dus nog lang niet aan de orde :)

11 Heb jij piercings?
Nee, ik heb geen piercings of gaatjes in je oren moeten piercings zijn :) Ik vind een navelpiercing wel heel mooi, maar ik vind dat ik daar een te dikke buik voor heb. Dus dat wordt hem niet :)

Dit was de tag alweer. Ben ik fake? Ik vind het heel erg meevallen :) Ik vind niet dat ik fake ben omdat ik make-up gebruik en hier niet zonder kan. Ik vind het gebruik van zelfbruiner wel wat meer fake, maar al met al vind ik niet dat ik fake ben. Wat vind jij? Als je de tag over wil nemen, ga je gang! Dat vind ik superleuk. Je mag ook de tag bij de comments invullen, want ik ben wel benieuwd hoe fake andere mensen zijn ;)

2 opmerkingen:

  1. Ik vul hem hier lekker in :D

    1 Heb je ooit cosmetische chirurgie ondergaan?
    nee, ben ik ook niet van plan

    2 Gebruik je valse wimpers?
    Nope nog nooit gebruikt

    3 Draag je extensions?
    Heb ze gedragen en gister heb ik heel toevallig extensions van iemand gekregen tijdens een meeting en ik denk wel dat ik die ga gebruiken

    4 Gebruik je iedere dag make-up?
    Ik gebruik het alleen wanneer ik er zin in heb

    5 Kun je nog zonder make-up?
    Dat dan weer niet want bijv. als ik foto's maak heb ik het liefst make-up op anders zie ik er zo moe uit

    6 Draag je nepnagels?
    Nee ik heb lange nagels van mezelf :)

    7 Verf jij je haren?
    yep! op dit moment is het half paars :D <3

    8 Ga jij onder de zonnebank?
    Nee dat ziet er meestal zo fake uit

    9 Gebruik je zelfbruiner?
    Ook dat gebruik ik niet :p

    10 Heb jij tattoo's?
    Nog niet, ik wil er wel eentje namelijk een regenboogje tussen mijn shouderbladen!

    11 Heb jij piercings?
    Ja ik heb een ringetje in mijn lip :D ik wil ook nog eentje aan de andere kant van mijn lip en in mijn wenkbrauw

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...