woensdag 29 augustus 2012

Tag: Before I die

Via Lisanne heb ik de tag Before I die overgenomen. Het is de bedoeling dat ik via weheartit.com via de zoekfunctie "Before I die" plaatjes opzoekt. De plaatjes die op mij van toepassing zijn, moet ik hieronder neerzetten met een begeleidende tekst. Hier gaan we!


Ik heb meerdere plaatjes gevonden die eigenlijk gekoppeld kunnen worden. Dit ga ik dus ook doen :)


Ik zou heel graag willen trouwen met degene van wie ik hou. Op dit moment heb ik geen vriend, maar wat niet is, kan komen toch?



Ik vind een bruiloft op het strand zo romantisch. Alleen wil ik het wel op een warm land, met de zon op mijn gezicht en de wind die met mijn haren speelt. Natuurlijk moeten mijn familie en vrienden er wel bij zijn, dus dat wordt nog even doorsparen haha.



Ik zou ook heel erg graag oud willen worden met degene waarmee ik trouw. Ik vind het zo romantisch als ik twee oude mensen hand in hand zie lopen. Dan smelt mijn hart.



Ik zou ook heel graag kinderen willen hebben als het mogelijk is. Ik weet nog niet wanneer, maar het lijkt me heel bijzonder om kinderen te krijgen.


Ik vind de sterrenhemel heel erg mooi om naar te kijken en vind het ook heel erg wonderlijk. Om hier samen met iemand die veel voor me betekent onder te liggen, lijkt me heel romantisch. Samen kijken of we vallende sterren kunnen spotten en dan een wens doen. Leuk!



Als we dan toch al onder de sterren liggen, dan wil ik er ook best slapen. Lekker op een warme zomernacht, samen met degene waar ik van hou. Net zo romantisch als wat ik hierboven beschreef.



Op dit moment hebben wij ook een hond en ik weet zeker dat als ik op mezelf woon ik ook weer een hond weer. Eigenlijk wil ik alle kleuren van de Cavalier :) Dit zou dus betekenen dat ik vier Cavaliers heb haha. Ik vind pups superschattig en aangezien wij onze hond niet vanaf pup hebben, wil ik dit zeker weten meemaken als ik zelf een hond koop. Ik moet later een groot huis, want ik wil echt een grote veestapel haha. Want naast vier Cavaliers komt er dan ook nog een paard. En wie weet nog wel meer.


Ik zou het supervet vinden als ik zou wonen in een huis dat ik zelf heb ontworpen. Ik hou van mooie huizen en zie heel vaak ook mooie huizen. Ik zou het echt heel erg leuk vinden om alles wat ik mooi vind te kunnen combineren tot mijn eigen huis.



 Ik zou best wel wat willen afvallen en ik wil een keer in de zomer helemaal tevreden zijn met mijn lichaam.


Ik zou heel graag een keer op safari willen gaan, het lijkt me echt heel mooi om al die wilde dieren in hun natuurlijke leefomgeving te zien. Alleen blijf ik dan wel lekker in de auto, want ergens vind ik het ook wel heel erg eng haha.


Volgens mij droomt elk meisje hier wel van, een walk-in-closet. Het lijkt me echt geweldig, al je schoenen en kleding uitgestald. Wow. Ik zou dan graag ook daar (een deel van) mijn make-up en nagellak opgeborgen hebben. Gewoon een heerlijke kamer voor jezelf met al je mooie eigendommen. Volop genieten.


Ik wil ook graag een tattoo, een kleintje met een betekenis. Ik vind het heel erg mooi, maar weet nu nog niet wat ik wil, dus het zal nog wel even duren voordat hij komt. En wie weet komt er wel geen eens een tattoo ;) Maar ik vind het wel heel erg mooi.

Wat vonden van jullie deze tag? Als jullie het leuk vinden, neem de tag dan gerust over! Link dan even bij het artikel naar jouw tag, ik ben zeer benieuwd wat jouw toekomstdromen zijn en wat je nog wil doen voordat je sterft.

4 opmerkingen:

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...