vrijdag 10 augustus 2012

Review make-up deel 4: Sun Goddess

Laatst was ik even alles aan het opruimen op mijn laptop. Ik kwam toen ook foto's van mijn make-up doos tegen. Toen kwam ik erachter dat ik een deel van de doos helemaal nog niet gereviewt had! Ik vind het nu wel heel erg laat, maar drie delen reviewen en een deel niet, nee dat kan ik niet. Als ik ergens aan begin, maak ik het ook af. Ik weet niet hoe ik erbij kwam, maar ik dacht dat de doos drie setjes had en dat ik daarom alles had gehad. Niet dus... Bij deze dus het vierde en laatste deel van de make-up doos!


Ook dit setje bestaat uit een oogpotlood, eyeliner, twee kwastjes, een lipstick, een nagellak en een oogschaduwpalletje.


Allereerst het oogpotlood, eyeliner en de lipstick. Het oogpotlood is goudkleurig, een hele mooie warme gouden kleur. Deze pak ik echt heel vaak, vooral voor onder mijn onderste wimperrand. De eyeliner is koel goud, dit vind ik wel jammer, want ik vind koel en warm in een look samen niet mooi. Het oogpotlood en de eyeliner zal ik dus niet samen gebruiken. De lipstick is een mooie zachtroze/rozenude lipstick. Ik vind hem erg moeilijk te omschrijven haha. De lipstick is niet stroef, maar ook niet romig, maar zit er tussen in. Ik vind dit persoonlijk heel fijn, de lipstick droogt je lippen niet uit en blijft aardig lang zitten, omdat hij niet heel romig is. Een hapje en een drankje overleeft hij wel, maar na een maaltijd zul je deze lipstick wel even bij moeten werken.


Swatches van de lipstick, eyeliner en het oogpotlood (van links naar rechts).


Ik vind het palletje heel mooi naturel, maar wel met een twist. Dit palletje gebruik ik heel erg vaak. De eyeliner (rechtsonder) en de highlighter (linksonder) zijn stroef. De highlighter bevat een overspray, dus de glitters zullen verdwijnen. Opzich wel jammer, want ik vond hem met de glitters echt heel erg mooi. De glitters verdelen opzich best goed, maar het gaat niet automatisch. Je zult dus niet overal evenveel glitters hebben.


Onderaan de eyeliner en bovenaan de highlighter. 

De oogschaduws zijn echt geweldig. Supergoed gepigmenteerd, makkelijk aan te brengen en goed te blenden. 


Ik ben echt superblij met deze oogschaduws. Ik kan ze prima gebruiken voor een naturelle look en je kunt met dit palletje veel kanten op. Er zitten koele en warme kleuren in. Alleen voor dit setje zou ik de doos al kopen! 

Er zit een nagellak in het setje. Het is een mooie gouden lak met een mooie subtiele shimmer. Hij past goed in het setje. Om swatches te bekijken van deze nagellak, ga dan naar dit artikel.



Als laatste de twee kwastjes die erbij zitten. Ik snap eerlijk gezegd niet wat ze in deze set doen. Ze voelen goed aan, ze zijn zacht en de haren vallen niet snel uit, maar de kwastjes zijn niet te gebruiken. Het kwastje die aan de andere kant zit van de sponsapplicator is te slap om de oogschaduw mee aan te brengen en het andere kwastje is te groot voor je oog. Leuk bedacht, maar van mij hadden ze deze kwastjes niet in de set hoeven te doen.


Dat was het dan, het allerlaatste deel van deze make-up doos. Wat vind jij van dit setje? 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...