vrijdag 10 augustus 2012

Promotie

Op dit moment probeer ik mijn blog te promoten en door deze promotie meer bekend te maken. Ik merk dat mijn bezoekersaantallen stijgen, maar toch zou ik graag nog meer willen groeien. Op dit moment probeer ik wat meer bekendheid te krijgen bij Google en heb ik me ook aangemeld bij modeblogs Startze
Deze startpagina kan ervoor zorgen dat jouw blog zichtbaar wordt op hun pagina. Ik sta op dit moment zelfs bovenaan, omdat het op alfabetische volgorde is. http://modeblogs.startze.nl/Beauty-Blog.htm Nu is mijn vraag aan jullie of jullie nog meer manieren weten om mijn blog te promoten? Ik ben dus al bezig met mijn blog aanmelden, ik reageer op (veel) andere blogs regelmatig, klets op (beauty)forums en mijn blog is op de social media te vinden (twitter, facebook). Weten jullie nog meer manieren of tips om mijn blog bekender te maken? Laat het dan vooral bij de comments weten! Alvast bedankt! :)

2 opmerkingen:

  1. Er zijn sites waarop andere bloggers leuke blogs in het zonnetje zetten. Je kunt je wellicht daar op aanmelden :)
    Succes met het promoten van je blog verder!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...