vrijdag 31 augustus 2012

Nieuwe nagellak Catrice

Via mijn voordeelkaart van Kruidvat kon ik vier Catrice nagellakjes halen voor €2,- per stuk. De nieuwe nagellakjes kosten nu €2,69, dus ik vond het een goede aanbieding. Toen mijn aanbieding geactiveerd was, ging ik naar de Kruidvat. Had ik even geluk, het nieuwe assortiment van Catrice stond in de schappen! Ik nam dus vier nieuwe nagellakken mee.


Als eerste 865 Yellow Sub-Mandarin. Het is een kleur die tussen geel en oranje in ligt. Een beetje okergeel? Ik vind het echt moeilijk te omschreven, maar ik vind het in ieder geval een hele mooie kleur. De kleur die je in het potje ziet, die krijg je ook op je nagels. Met twee laagjes dekt hij goed. Een kleur die ik in de zomer vooral veel zal dragen.



Dit is 905 Steel My Soul. Zoals op de dop staat is dit een nagellakje met een Brushed Metal Effect. Ik had geen idee wat ik me hierbij voor moet stellen, maar ik was heel erg nieuwsgierig. Ze hebben nog een lakje met een Brushed Metal Effect, maar die vond ik aardig donker in het potje lijken. Deze kleur deed me denken aan Essence Irreplaceable, deze is op dit moment uit het assortiment. 



Ik vind dat het niet een matte finish is, maar een beetje een suède finish. Met twee dunne laagjes of een dikkere laag dekt deze nagellak. Ik weet niet zo goed wat ik ervan moet vinden, ik vind het wel apart. Ik vind dat deze nagellak hele mooie glitters heeft. Zonder topcoat voelt het oppervlakte aan als schuurpapier, een beetje ruw en hobbelig. Ik weet niet hoe de nagellak eruit ziet met topcoat, maar dat is het uitproberen zeker waard. 


Ik ben echt verliefd op 870 Copper Cabana, wat een ongelofelijk mooie kleur! Ik vind dat deze kleur geschikt is voor het hele jaar. Het is een hele mooie warme kleur met een mooie shimmer en mooie glitters. Met twee laagjes dekt deze nagellak. 



Als laatste heb ik 880 No Snow Petrol. De kleur in het flesje is anders dan de kleur op je nagels. In het flesje is hij lichter en blauwer dan op je nagels. Toch vind ik het een heel mooie kleurtje. Ook deze nagellak dekt in twee laagjes. Ik vind het wel echt meer een kleur voor het najaar en de winter. Nu zou ik hem ook niet gaan dragen. 


Dit waren de eerste vier nieuwe nagellakken die ik van Catrice heb gekocht. Wie weet volgt er binnenkort meer. Heb jij al een nieuwe nagellak van Catrice en wat vind je van deze kleuren?

4 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. Ik ben er ook heel blij mee. Ik draag nu Copper Cabana, ik denk dat dit mijn nieuwe favoriete nagellak wordt van de herfst/winter :)

      Verwijderen
  2. Ah, het zijn echt prachtige kleurtjes! :D

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...