zaterdag 25 augustus 2012

Nail-art: Zeemeerminschubben

Vandaag heb ik weer een nail-art voor jullie. Deze nail-art heb ik op vakantie gemaakt. Dit is een van de nail-arts die ik zelf heel erg leuk vind en binnenkort op mijn nagels wil gaan maken. 


Stap 1: Breng een basecoat aan om je nagels te beschermen tegen verkleuringen.
Stap 2: Hierbij kun je verschillende keuzes maken. Ik heb ervoor gekozen om alleen de tip van de nagel  lichtblauw te lakken met DA 049 Ice Land. Je kunt ook de hele nagel lichtblauw lakken of eerst de nagel helemaal te lakken in een naturelle kleur en daarna de tip lichtblauw. Veel mogelijkheden dus :)
Stap 3: Zorg ervoor dat de lichtblauwe lak goed droog is en zet daarna met Catrice 400 Blue Cara Ciao vlekjes. Zet deze vlekjes diagonaal over de nagel met af en toe een vlekje dat erbuiten valt om het wat speelser te maken.
Stap 4: Als de vlekjes droog zijn kun je ze (deels) omcirkelen met een zwarte striper. Heb je geen striper? Doop dan een dun kwastje in de zwarte nagellak en omcirkel hiermee je vlekjes.
Stap 5: Als laatste kun je wat glitters aan de vlekjes toevoegen. Dit heb ik gedaan met Max Nails DNC 16 Diamond Sky. Ik heb aan de ene nagel wat meer glitter toegevoegd dan aan de andere. Je moet zelf kijken wat jij mooi vindt.
Stap 6: Als alles helemaal droog is, fixeer dan je nail-art creatie met een topcoat. Zorg hiervoor dat alles echt helemaal droog is, anders gaat het vlekken als je er met een topcoat overheen gaat en dat is natuurlijk niet de bedoeling!

Wat vind jij van deze nail-art?

2 opmerkingen:

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...