vrijdag 17 augustus 2012

Nail-art: Matt pink zebra

Vandaag weer een nail-art voor jullie. Het is deze keer een combinatie tussen mat, zebra en roze, een topcombinatie voor mij. Ik vind deze nail-art dan ook helemaal geweldig en hoop dat jullie hem ook leuk vinden!



Stap 1: Gebruik een basecoat om je nagels te beschermen tegen verkleuringen.
Stap 2: Als je basecoat droog is, gebruik dan een knalroze kleur als basiskleur. Ik heb twee laagjes gebruikt van DA 057 Love.
Stap 3: Is de roze lak droog, dan is het tijd voor wat matte magic! Hiervoor gebruik ik NYC 274 Matte Me Crazy!
Stap 4: Je ziet de lak opdrogen en de roze lak mat worden. Als de nagel helemaal mat en droog is, kun je met een zwarte striper zebrastrepen zetten. Heb je geen zwarte striper, kun je het ook doen met een dun kwastje dat je in een druppel zwarte nagellak doopt.
Stap 5: Maak de zebrastrepen door de striper of het kwastje aan de zijkant van de nagel te zetten en naar binnen te laten 'zwiepen'. Hierdoor oefen je steeds minder kracht uit en wordt het streepje op het einde dunner.
Stap 6: Vind je dat er nog te weinig zebrastrepen op je nagel staan? Maak dan nog wat golvende streepjes op de lege plekken.
Stap 7: Als je de zebrastrepen glanzend wilt houden en de rest van de nagel mat, gebruik dan geen topcoat. Doe je dit wel, dan wordt alles mat of glanzend, afhankelijk wat voor topcoat je gebruikt.

Dit was de nail-art, heel erg simpel en ik vind hem heel erg leuk! Wat vind jij ervan?

2 opmerkingen:

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...