donderdag 9 augustus 2012

My Lovely Life #1

Laatst bladerde ik eens door het geheugen van mijn telefoon en kwam heel wat leuke foto's tegen. Ik maak veel meer foto's dan ik denk! Ik vind het leuk om op andere blogs artikelen te lezen met foto's. Zo heb ik het gevoel dat ik even een kijkje in iemands leven kan nemen. Omdat ik erachter kwam dat ik best veel foto's maak, wil ik dit dus nu ook gaan doen :) Vandaag de eerste van deze serie 'My Lovely Life'

Een verdwaalde egel, deze zat zomaar bij ons op de oprit. Ramani, onze hond, had hem in het donker gelijk al gezien, sleurde mij ernaar toe en sprong bijna op de egel om hem te kunnen besnuffelen. De volgende dag was de egel weg en we hebben hem ook nog niet weer gezien.  

Zomernagels, maar sinds dat ik deze nagellak (Catrice Birdy Reloaded en Catrice Shake It! Flake It!) op heb, heeft de zon nog niet weer geschenen. Er toch maar weer afhalen? Misschien komt de zon dan spontaan weer terug!

Op vakantie lekker met Ramani zonnen in onze tuin. Ramani vindt de zon ook heerlijk, al vindt ze het wel snel te warm en zoekt dan een koeler plaatje op.

Vlak voor vertrek, Ramani is er klaar voor! Ze heeft de hele weg rustig bij mijn voeten gezeten en gelegen. Ze vindt autorijden helemaal niet erg.

De kater van de buren vond mijn oordopjes heel erg interessant en sloeg ze elke keer uit mijn oren om er daarna verder mee te gaan spelen.

Heerlijk! Appel met rozijnen :)

Mijn nieuwste aanwinsten, wat vind ik ze mooi! Ik heb ze jammer genoeg nog niet veel aangehad, maar dit komt zeker nog!

Mijn lunch. De laatste tijd heb ik steeds minder zin in brood en dit vervang ik dan door fruit :) Hier zien jullie peer, appel, perzik, rozijnen en ik zie ook nog tussendoor wat komkommer.

Ik ben echt verslaafd aan fruit de laatste tijd, hier een lekkere meloen.

Hier mag je me altijd wakker voor maken, aardbeien met suiker! 

Heerlijk die zon, ik heb er zoveel mogelijk van genoten en ben zelfs bruin(er) geworden!

Ramani is ook klaar voor de zon haha. Ze is ook zo lief, je kunt alles met d'r doen en ze vindt alles goed.

Tijd voor een uitgebreide douche!

Nog steeds helemaal blij met mijn supergoedkope schoentjes bij de Action vandaan. Ze geven alleen weinig steun, dus ik kan er niet lang op lopen.

Wordt dit mijn nieuwe bril? Ik wil graag een bril erbij voor als ik ziek ben of zere ogen heb. Normaal heb ik lenzen in, maar als ik ziek ben en ik veel slaap, vind ik dit niet fijn. Mijn lenzen worden dan heel droog en een bril zou dan een ideale uitkomst zijn. Ik heb op dit moment wel een bril, maar ik vind hem niet meer mooi en de sterkte van de glazen is niet goed meer.

Heerlijk met Ramani op de bank chillen, alleen vindt Ramani het veel interessanter wat er achter de bank gebeurd.

Deze EOTD kwam ik tegen op mijn mobiel. Hij is al best oud, maar ik vind hem zo leuk! Geen idee welke producten ik hier heb gebruikt, dus binnenkort maar even experimenteren.

Ramani vindt ons vliegengordijn niet zo leuk :)

Warm weer betekent waterijsjes :)

Zolder opruimen en jeugdherinneringen ophalen. Een van mijn oude poppen, hoe leuk. Alles is netjes opgeborgen, nu maar hopen dat ik ooit een dochter krijg haha. Kan zij mooi met mijn poppen spelen.

'Even' Ramani borstelen, ik verbaas me altijd hoeveel vacht er vanaf komt en dat ze nog steeds niet kaal is haha.

Deze paarden wisten maar niet wat ze van Ramani moesten vinden en Ramani wist maar niet wat ze ervan moest vinden dat die paarden zo naar haar keken en wouden snuffelen. Ramani vindt paarden heel erg leuk, maar deze waren wel heel erg nieuwsgierig naar haar. Normaal is het andersom :) Toen ze per ongeluk een paard in het gezicht zwiepte met haar staart, omdat ze aan het kwispelen was, wisten alle paarden niet hoe snel ze weg moesten komen bij 'dat enge beest'.

Ons konijntje is jammer genoeg overleden op vakantie, dit is de laatste foto die ik van hem maakte. 

Al mijn nagellak gelabeld, echt superhandig! Nu kan ik snel kijken welke flesje ik nodig heb zonder elk flesje eerst op te moeten tillen om te kijken welke kleur het is.

Dit kan ik altijd wel eten, fruit en crackertjes, zo ongelofelijk lekker!

Zo dit was alweer de eerste My Lovely Life! Wat vonden jullie ervan? Vinden jullie het leuk om te zien en hoe vaak zouden jullie dit terug willen zien komen? Ikzelf zit te denken aan ongeveer 1x per maand. 

6 opmerkingen:

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...