dinsdag 21 augustus 2012

Mijn everyday-bakje

Vandaag een filmpje met mijn everyday-bakje. De afgelopen dagen was het veel te warm om achter mijn laptopje te zitten, ik heb hele dagen aan de plas gelegen. Hopelijk hebben jullie ook genoten van het warme weer! Mijn everyday-bakje verandert best snel, heel vaak gebruik ik een paar dagen een product die ik dan ook in mijn bakje doe. Hierdoor raak mijn bakje snel overvol en moet ik met een kritische blik ernaar kijken of ik het ook echt gebruik. Ik heb mijn bakje net weer opgeruimd, maar nadat ik dit filmpje heb opgenomen zit er alweer een nudekleurig oogpotlood en een highlighter voor mijn gezicht bij. Verandert jullie everyday-bakje ook zo snel? En vind jij een everyday-bakje ook fijn werken of heb je er geen een?
 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...