dinsdag 14 augustus 2012

Max trio's

Op vakantie kwam ik bij de Action daar hele andere make-up producten tegen dan bij onze Action. Ik kwam wat trio's tegen die mij interessant leken. Bij de Action heb je niet de mogelijkheid om te swatchen, dus ik heb twee trio's op de gok meegenomen. De make-up van de Action heeft me al eerder positief verrast, dus ik was benieuwd. Ik vind het goed dat alles geseald is. Hierdoor weet je zeker dat iemand niet met zijn vingers in jouw make-up product heeft gezeten.


Hier kun je zien hoe het palette is geseald. Om het doosje open te kunnen maken, moet je eerst al het karton en plastic weghalen. Dit is natuurlijk niet milieuvriendelijk, maar zorgt er wel voor dat de producten niet al geswatcht worden in de winkel. 


Leuk dat de Action hun producten wel namen geeft, dit is Lily. Ik heb dit palette vooral gekocht om de kleur aan de rechterkant.



Ik vind het bloemenmotiefje in de oogschaduws een heel leuk detail. Ik vind het jammer dat er een sponsapplicator bij zit, omdat ik deze toch niet gebruik, maar voor het geld kun je natuurlijk niet verwachten dat er een kwastje bij zit. Zo'n palette kost namelijk maar €0,75. Totaal geen geld natuurlijk.



De eerste kleur is een mooie highlighter. De tweede kleur heeft geen hele goede pigmentatie, maar deze kleur is wel mooi op te bouwen. De derde kleur vind ik echt supermooi, het is niet roze en niet oranje, maar een mooie koraalkleur. Alle kleuren hebben redelijke pigmentatie, maar zijn op te bouwen tot duidelijk zichtbare kleuren. De structuur van de derde kleur is wel heel anders dan van de andere twee kleuren. De derde kleur is veel zachter, toen ik heb ging swatchen, was het bloemenmotiefje al bijna verdwenen en ik pakte ook veel poeder mee. Dit is wel een puntje om rekening mee te houden, vooral als je met je kwast in de oogschaduw gaat.


Dit palette heet Lotus. Hierbij vond ik vooral de groene kleur heel mooi, maar ook naar de roze kleur was ik benieuwd.



De blauwe kleur is heel mooi en heeft een mooie shimmer. Het is geen bijzondere blauwe kleur, maar wel een mooie kleur die ik zou gebruiken. De tweede kleur vind ik ook heel mooi, maar is een beetje poederig. Dit vind ik wat minder mooi. Misschien als je hem nat aan zou brengen, dat hij niet zo poederig is. De derde kleur is weer zachter van structuur dan de andere twee. Het is een hele mooie zachtroze kleur. Best raar dat ook in dit palette de derde kleur zachter is dan de rest. 

Ik vind het mooie palettes. Ik heb er nog geen look mee gemaakt, maar zo op het eerste gezicht ben ik al heel erg tevreden. Als er bij onze Action deze trio's ook verschijnen, neem ik misschien nog wat meer kleurtjes mee. Kende jij deze palettes al? En wat vind je ervan?

2 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kleuren, binnenkort maar weer eens even naar de Action dus..
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik hoop dat ze ze hebben! Ik ga zelf morgen ook even kijken, hopelijk hebben ze nog andere kleurtjes dan in Winterswijk ;)

      Verwijderen

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...