maandag 27 augustus 2012

Max glossy lipstick

Vandaag wil ik jullie een product laten zien waar ik behoorlijk enthousiast over ben! Het is namelijk de glossy lipstick van Max. Ik heb deze lipsticks in vloeibare vorm al een keer eerder gezien, maar was bang dat ze niet gepigmenteerd genoeg waren. Totdat er een los in het vak lag en ik hem even kon swatchen op mijn hand. Ik was verkocht, wat een pigmentatie! 


Dit is Soft Pink en Hot Pink, vooral Hot Pink trok mij heel erg aan. De producten zitten zoals we zijn gewend van Max in een kartonnen verpakking. Zo weet je zeker dat niemand aan jouw make-up heeft gezeten. Dit vind ik een pluspunt. Het minpunt vind ik dat het niet milieuvriendelijk is, je gooit het namelijk toch wel. Nog een minpuntje, de namen staan niet op de lipstick zelf. Dit vind ik raar, want nu moet je dus onthouden welke kleur bij welk lipproduct hoort. 

Op de achterkant staat hoe je het product aan moet brengen. Ik wil even aandacht geven aan 'een dun laagje'. Bij het swatchen kwam ik erachter dat je heel snel een dikke laag krijgt en dat het dan heel lang duurt voordat het dan droog is. Vooral een dun laagje dus!


Op de lipstick staat duidelijk aangegeven stap 1 en stap 2, dit spreekt opzich vanzelf maar is toch handig. Ik vind de vormgeving geen eens zo verkeerd, het ziet er niet supergoedkoop uit, terwijl dat het wel is! Voor dit pakje met twee vloeibare lipsticks betaal je namelijk maar €1,99. Dit is dus eigenlijk €0,99 per lipstick.



Ik nam ook nog Deep Red en Soft Nude mee. Soft Nude is voor mij iets te donker om een nude lipkleur te zijn, maar alsnog heel erg mooi.


Wat ik wel een minpuntje vind, de sponsapplicator... De lipstick is zo gepigmenteerd en met een sponsapplicator kun je het niet mooi en netjes aanbrengen. Ik had liever een kwastje gezien. Ik breng zelf de lipstick met een lippenseel aan. 
De swatches, links zie je de kleur en rechts zie je de kleur met de doorzichtige lipgloss erover heen. Ik ga hier nog wel mee experimenteren, zonder en met gloss. Zonder gloss droogt de kleur mat(ter) op. Zoals jullie misschien wel kunnen zien, je ziet wel de lijntjes van mijn huid. Dit is ook op de lippen zo, met een gloss zie je dit bijna niet meer. Ook zullen jullie de grote klodders lipstick zien. Dit bedoel ik dus met dat er veel product aan de sponsapplicator zit. Je moet hem dus eerst even goed afstrijken.



Ondanks wat minpuntjes ben ik heel erg tevreden over de lipsticks en ik wil er nog zeker meer kopen! Op dit moment waren dit de enige kleuren die onze Action had, maar misschien komen er nog meer. Ik hoop het van harte. Oh ja, er staat bij de uitleg dat de lipstick met een make-upremover op oliebasis verwijderd moet worden, dit is ook echt zo. Met een gewone make-upremover kreeg ik ze met geen mogelijkheid weg. Hij blijft dus goed zitten, pluspunt! Wat vind jij van vloeibare lipstick? En zou jij deze ook gaan kopen?

9 opmerkingen:

  1. De pigmentatie is niet verkeerd. Leuke glossjes.
    Je hebt er een nieuwe volgster bij via bloglovin.
    Liefs, xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw de pigmentatie is echt goed! Mooie kleuren ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. He die zien er mooi uit! Ik was eerst nogal sceptisch, maar ga ze denk ik toch halen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja ik was dat eerst ook, maar doordat ik er eentje kon testen, veranderde mijn mening snel :)

      Verwijderen
  4. die wil ik ook, had er al staan naar kijken, en had je haul filmpje ook al gezien, met de swatchen ben ik nu helemaal verkocht!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. die wil ik ook, had er al staan naar kijken, en had je haul filmpje ook al gezien, met de swatchen ben ik nu helemaal verkocht!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...