donderdag 2 augustus 2012

Look beautiful

In dit artikel laat ik de sieraden en haaraccessoires zien die ik bij de Kijkshop en Action heb gekocht. Ik vind het bij de Kijkshop altijd zo vervelend dat de prijzen op de kaartjes nooit kloppen. Bij elk sieraad moet je naar het plakkaat kijken om te kijken wat de werkelijke prijs is. Onderaan dit artikel zal ik alle prijzen noemen. Ook vind ik dat de prijzen nergens op slaan, de ene keer is iets heel erg veel afgeprijsd, terwijl een ander sieraad van dezelfde prijsklasse dan toch een hogere prijs heeft gekregen. Alsnog zijn het hele lage prijsjes, dus mij hoor je niet klagen, maar ik vind het wel raar :)
Ik vind dat sieraden en haaraccessoires je look helemaal af kunnen maken en draag ze daarom ook graag.

Het zal een artikel worden met veel foto's van de sieraden en weinig tekst :)
Eerst de ringen die ik bij de Kijkshop kocht.





De oorbellen







De haaraccessoires





Deze ringen heb ik bij de Action gekocht. Ik heb hier altijd een grote maat nodig, ik heb ook best dikke vingers en volgens mij vallen deze ringen nog klein uit ook. Normaal heb ik maat 18, bij de Action krijg ik die echt niet om mijn vingers en moet ik maatje 19 pakken.




En als laatste kocht ik nog twee haarklemmen bij de Action






Beide hebben ze een soort 'knijpersluiting', alleen dan van metaal. Ik hoop dat jullie begrijpen wat ik bedoel.


Kijkshop:
Roze bloemetjes oorbellen van €5,99 voor €0,38
Sleutel oorbellen voor €1,00
Hartjes oorbellen van €6,99 voor €1,75
LOVE ring van €7,99 (size L) voor €1,00
Strikjes ring van €4,99 voor €1,25
Vleugel ring van €11,99 voor €3,00
Klik klaks van €2,99 voor €0,75
Schuifjes met steentjes van €7,99 voor €2,00





Action:
Haarklem 2x €0,59
Ring 3x (maat 19) €0,75

Ik ben echt heel erg blij met deze sieraden en draag ze dan ook heel veel. Ik ben altijd blij als ik zulke leuke sieraden voor een laag prijsje heb kunnen scoren. Ben jij ook van de budgetsieraden of heb jij meer dure sieraden?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...